15 Nisan 2010

Graphology Look


Selamlar
Bu makyaj sürekli kullandığım makyajlardan biri. Eskiden siyah far tercih ederdim ama Graphology yi aldığımdan beri onu tercih ediyorum. Makyaj son derece kolay. Sadece 2 renk kullandım. Yalnız koyu renklerle oynamak biraz zor olduğu için yeni başlayanlara pek tavsiye etmiyorum.




Neler yaptım?

  • Urban Decay Primer Potion ımı sürdükten sonra MAC in Graphology isimli farını göz kapağıma sürdüm. Bu farı göz kapağınızdan yukarıya çıkarmanıza gerek yok çünkü karıştırırken istediğimiz renk geçişini yakalayabiliyoruz zaten.
  • Daha sonra MAC in Tete-A-Tint isimli farını crease ime sürdüm ve iki rengi birbirine karıştırdım.
  • Sonra Graphology yi gözümün altına sürüp gözümün içine siyah kalem çektim.
  • Maskaramı sürüp bitirdim.

Kolay olduğunu söylemiştim :)

Umarım hoşunuza gitmiştir.

hnd

9 yorum:

aman tanrım muhteşem olmuş, tek kelimeyle muhteşem!!!

gerçekten çok güzel olmuş. ben de bu renkleri sık sık kullanıyorum. graphology'nin rengini çok beğendim. uzun zamandır bu renk yoğunluğunda bir kahverengi far arıyordum artık mac'e uğramak farz oldu :)

bu göz makyajına nude tonlarda bir de ruj sürüldü mü,enfes olur vallahi

Benim hoşuma gitti. Renk de makyaj da çok güzelmiş....

süper olmuş..Graphology'den harika şeyler çıkacağını tahmin ediyordum ama doğrusu Tete-A-Tint pek bir soluk görünmüştü gözüme..birleşimi şahane olmuş..

süper olmuş yaa, fotoğrafı ilk gördüğümde profesyonel makyaj olduğunu düşündüm valla :) ilk iş bu fara bakıcam ..

Ellerine sağlık hnd bende çok beğendim.

@Makyaj Cantam, @Chune, @buket, @Narcissus, @nilgün, @kibele, @eddmrmajolis: teşekkür ederim kızlar :)

@basak: aynen öyle. myth le birlikte kullanıyorum bende :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More