2 Nisan 2010

Golden Rose Oje- #52


Selamlar
Bu ojeyi ilk gördüğüm an vurulmuştum. Ama çok büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için. Sonuçta ojeleri alırken şişede görünen renge göre alıyoruz ama 3 kat sürmeme rağmen şişedeki renge tam ulaşamadım. Ve daha öncede söylediğim gibi ben ojeleri bol kepçe sürüyorum biraz :). İyi güzel şişedeki renge ulaşamadım, olur böyle şeyler falan filan... Ya ama 3 kat sürmeme rağmen halen alttan tırnaklarım görünüyor ya. Altta flaşlı resimde var. Tam rengi flaşsız a daha yakın. Özetle sevmedim ben bu ojeyi. Yok, olmamış diyoruz ve bu ojeye veda ediyoruz...

hnd

17 yorum:

aynı hayal kırıklığını bu ojede aylar önce yaşadım :( bir ara altına mat beyaz oje-fransız maniküründe tırnak ucuna sürülenden- sürüp bir kez daha denemeyi düşünüyorum. yoksa şişe bir kenarda durcak öyle atmaya da kıyamam şimdi rengi güzel diye (:

hiç renk vermemiş hakkaten ama renge bende bittim:)

böyle sheer renklerde altına 1 kat opak ten rengi oje sürersen rengi değiştirmeden istediğin görüntüyü elde edersin ;)

aynı sorunu ben de çingene pembesi 92de yaşadım. üçüncü katı da çıktım ı-ıh gene renk vermiyo. bi de kurumak bilmiyodu ki sorma. ama başka bloggerlar tarafından çok beğeniliyo, hatta sözünü ettiğim 92 no da çok beğeniliyo.

ben de olmamış diyorum heheh:p

aynı sorunu ben de çingene pembesi 92de yaşadım. üçüncü katı da çıktım ı-ıh gene renk vermiyo. bi de kurumak bilmiyodu ki sorma. ama başka bloggerlar tarafından çok beğeniliyo, hatta sözünü ettiğim 92 no da çok beğeniliyo.

ben de olmamış diyorum heheh:p

Benim de böyle bi ojem vardı. Kuaförüm sürerken altına koyu renk sürüp o şekilde sürdü ve çok daha güzel bir sonuç aldık. Sen de altına lacivert gibi bir oje sürüp, bu ojenin rengini daha çok açığa çıkartabilirsin. Bir de öyle dene.

aynı sorunu ben de çingene pembesi 92de yaşadım. üçüncü katı da çıktım ı-ıh gene renk vermiyo. bi de kurumak bilmiyodu ki sorma. ama başka bloggerlar tarafından çok beğeniliyo, hatta sözünü ettiğim 92 no da çok beğeniliyo.

ben de olmamış diyorum heheh:p

Ayy bayılazaaıım. Biraz önce yazdığım upuzun comment uçtu. Neyse, altına koyu renk sürüp, üstüne bu ojeyi geçersen ojenin rengi daha fazla belli olur diyecektim. Kuafördeki manikürcü abladan öğrenmiştim.

aynı sorunu ben de çingene pembesi 92de yaşadım. üçüncü katı da çıktım ı-ıh gene renk vermiyo. bi de kurumak bilmiyodu ki sorma. ama başka bloggerlar tarafından çok beğeniliyo, hatta sözünü ettiğim 92 no da çok beğeniliyo.

ben de olmamış diyorum heheh:p

evet bende ilk gördüğümde vurulanlardanım sürmemle hayal kırıklıgım başladı ve bi daha yüzüne bakmadım :)

alakasız ama fikirlerine çok güveniyorum

Coastal Scents silver duo fiber stippling brush

Coastal Scents pink duo fiber powder stippler

Coastal Scents italian badger deluxe fan brush

Everyday Mineral long handled kabuki brush

Everyday Mineral baby kabuki brush

hakkındaki düşünceleriniz nedir acaba,birisi hepsini 25 tlye veriyor
alsammı almasammı,yoksa bekleyip biraz daha para koyup siğma yada ınglot yada macmı alsam

ayşe

canım bu serinin pembesi bende var. kırmızı oje üstüne sürdüğümde direk şişedeki rengi yakalayabiliyorum. tek olarak 5 kat da sürsen kar etmiyor.

Aynı ojede aynı hayal kırıklığına ben de uğradım. 4 kat sürünce ortalama rengine kavuşuyor ama o da çok kalın olduğu için hemen soyuluyor yada bozuluyor.Direkt çöpe bence,ben öyle yaptım:)

@b: aynen. diğer yorumlarda da birkaç öneri geldi. en kısa sürede denemem lazım. sonra update edicem post u :)

@seyma: renge kandım bende alırken :)

@Marjo on makeup frenzy: öneri için sağol canım. en kısa sürede denicem.

@mihrace: 92 yine bi derece idare ediyo. bakalım bunun altına bir şeyler sürüp denemeli bir de.

@kahvegibi: sağol canım. öyle de denicem.

@Jass': ben bi arkadaşların önerilerini denimde update edicem post u. sen de denersin :)

@Anonim(ayşe): Everyday Mineral ın fırçalarını denemedim ama Coastal Scents in fırçaları oldukça başarılı. Ama o kadar fırçayı 25 tl ye veriyorsa bir terslik vardır gibime geliyor. sen bilirsin tabi :) bütçeni bilmediğim için kesin bir şey söyleyemiyorum. mac in fırçaları harika tabi ama inglot hele de sigma varken mac alma bence. ben derimki üstüne para koyup sigma setlerden birini alabilirsin.

@whiterose: daha güzel olabilirdi ;)

@asporcamlk: bende de var o. kendi başına şişedeki rengi vermese bile seviyodum ben onu. hatta makyaj video m da elimde o var :) ama kırmızıylada denicem muhakkak.

@pride: atmasaydın keşke ya. bak başka yollar varmış iyi sonuç veren.

haha ben de bayılmıştım ama 4. katta rengini verdi. ben de bitene kadar bol kepçe sürmeyi düşünüyorum ama golden roseun renkleri çok güzel olsa da şişede tırnakta hiç renk vermiyor

bende aynısını yaşadım geçen kış severek aldım fakat şişedeki renge ancak 4kat sürerek ulaştım fakat asetonla çıkmadı kazıyarak çıkardım

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More