10 Nisan 2010

Chanel Rouge Allure - Super 167

DSC08224

DSC08228
Cok cici bir cingene pembesi ruj. Asagidaki gene de tam rengi degil. Gun isiginda resmini cekip bu posta ekleyecegim ileride. 
Yaz icin cok hos bir renk oldugunu dusunuyorum. Cicekler, bocekler, elbiseler ve bu ruj seklinde hayallerim var. Buralara yaz geldi bile.  Ozellikle bu hafta hava 25-30 civarindaydi. Haha uygun sarki Serdarcimdan gelsin --> Buralara yaz gunu kar yagiyor canim... Gercekten bizim ofis nasil soguk anlatamam size. Resmen kalin giyiniyorum, ya da ince giyindiysem soguktan titriyorum. Gecen temmuz, agustos aylarinda bile hirkayla oturdugumu hatirliyorum. Belki de ben cok usuyen bir insanim kim bilir.

DSC08231

4 yorum:

Allahım allahım renge gellll :)
Çok güzelmiş ya soktun aklımaa bbunu ...
Sende güzel günlerde kullan cnm

Tesekkur ederim. Yaz icin super bir renk degil mi:)

Evet hazır saçları tekrar sarı yapmışken ilk alışverişte sepette bu :)

gerçi sürmekten çok yemek gelio içimden ( çüşş yane ) :)

pembe ruj sevmediğim halde insana gel beni al diyor...çok güzel :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More