7 Nisan 2010

MAC Purposefully Red ve Bir Kolay Makyaj

DSC08150
 Gecen gun yazdigim lip stainlerden Purposefully Red'i surdum bugun. Ve surunce dedim ki kendime fotograf cek bari. Evet sayin okuyucu ben kendimle konusuyorum arada. Aferin kizim falan diyorum, gaz veriyorum. Neyse sozu uzatmayayim, ustteki gibi duruyor.

DSC08152
Asil bomba hali bence bu. Art Supplies ile birlikte gelen seffaf glossu uzerine surunce bu resimde goruldugu uzere fantastiko bir ruja donusuyor. Oh yeah ben kirmizi rujum ben kirmizi rujum diye bagiriyor resmen. Aslinda ben kirmizi mercan rengiyim diye bagirmasi lazim. Cunku bu meret benim dudaklarimda mercanimsi kirmizi bir renk aliyor.

DSC08162
Daha sonra bir ruj surmekle olmaz dedim be ayni koleksiyondaki Black Line'i alip kalin bir cizgi olarak gozume cektim. Yok daha once MAC Soft Ochre Paint Pot surdum goz kapagima. Sonra Black Line'i surdum. Bir firca ile dagittim. Baktim tamam durmuyor, ortada duran mat gri bir fari alip hafif creasei belirginlerstirdim. Ayni kalemi gozumun altina cekip dagittim. Mat acik pembe bir far da ortadaydi onu da highlighter olarak kullandim. Uzerine eyes to kill maskarami uyguladim. Acikcasi Black Line in icindeki minik sari simler cok hosuma gitti. Ayrica oldukca pratik bir makyaj oldu. Max 3 dakikami almistir.
 
DSC08165

DSC08153
Burada da tamamen nasil gorundugu. Yuzumde fondoten surmedim, allik olarak MUFE HD Blush #14 kullandim. Ruj zaten dudagimdaydi ve ben disari cikmak icin hazirdim. Bu da boyle bir animizdi.

15 yorum:

cnm selam öncelikle çok şeker olmuşsun maşşaallah nazar değmesin..ikincisi maskaran nedir..bir de benim cildim karma ama yağlıya dönük fondoten mi pudra mı tavsiye edersin geçenlerde mac mineralizeyi denedim begendim de alsam mı sence:)

tanrım!senelerdir dudaklarıma vermek istediğim görüntü şu an karşımda!enfesss...

süper olmuşsun cnm bnm. hem seksiii hem ciciii :)

ruj da gloss da süpermiş..sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum...

Bana asla bu ton yakışmaz mesela ama sende inanılmaz güzel durmuş çok beğendim canım güle güle kullan :)

çoooook geüzel olmuş hemde pratik. yaıyı kopyalıyıp acil anlarda kullanmalık dosyama koydum!
ben şahsen rujun glossuz halini de çok beğendim.

enfes olmuş.Zaten cildin süper föndetene gerek yokki.

nutkum tutuldu...muhteşem...duru,temiz,sexy,feminen...

black line almaktan vazgeçtim diyordum ama süper olmuş :)
dudaklar da harika!

Ooo kirpikler demek istiyorum once. Pek guzel olmussun pek begendim seni. Bir de kolyende gozum kaldi, nerden?

çok hoş olmuşsun ..kirpiklerine bayılıyorum,aman nazar değmesin!!! :)

çok tatlı olmuşsuun kırmızı ruja bayılıyorum ama sürmeye cesaretim yok maalesef:( bnce ruj gloss olmadan daha tatlı durmuş ben öyle kullanmayı tercih ederdim ama böylede gayet hoş olmuş..

@babyangel - begendigine sevindim :)

@pinar - tesekkur ederim. mascara olarak armani eyes to kill kullaniyorum. yagliya donuk cilt tipin varsa oil free bir fondoten bakmalisin. ben sana mac hakkinda cok yorum yapamam cunku fondotenlerini kullanmadim. pudrayi da fondotenin ustune surersen kalici bir makyajin olabilir.

@xesrax - ahah cok kisilikli bir insanim desene :))

@nilgun - ulasmis olmasi lazim oralara :)

@myprincess - neden oyle diyorsun, herkese yakisir niye yakismasin.

@tugce - glossuz daha naturel duruyor. ama zaten gloss o kadar kalici degil. hemen ucup gidiyor.

@minder, ayse, basak - cok tesekkur ederim

@hedonist queen - black line ilk basta cok sonuk duruyor ama aslen cok basarili.

@tuguna - tesekkur ederim. kolyem tiffany.

@merqure - amiin :)

@ozge - gozlerine bir kalem cekip hafif bir allikla kirmizi ruj kullanabilirsin. kotu durmayacagindan eminim :)

@hayal perest - sagol canim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More