4 Nisan 2010

MUFE HD Blush

DSC08044
Make Up For Ever, makyaj camaisinca MUFE olarak bilinir, en son HD yani High Definition alliklarini piyasaya surdu. Yaklasik bir ay kadar once Sephora'da online satilmaya basladi. Magazalara gelmesi ise gecen haftayi buldu. Evimin yakinindaki sephoraya gittigimde, nerde bu alliklar nerde bu mufe diye sordum. Dediler ki arkada biz daha acmadik. En seker halimle lutfen benim icin tester yapar misiniz sorusuna acikcasi evet yaniti almayi hic beklemiyordum. Sonracigima, butun hepsini daha countera cikmadan sevgili sephora calisani ile bir bir inceledik. O da ilk defa goruyormus, elimize kolumuza surduk. En sonunda en begendigim iki renk olan 14 numara ile 5 numarayi aldim.

DSC08045
14 numara Star Struck olarak geciyor. Tanimlamak icin pale peach demisler ki cok dogru. Bu gercekten solgun bir seftali gibi duruyor ve ben kendi cilt rengimde -mac nc 20-25 arasindayim- cok basarili buldum. Hatta bugun kendisini surdum ve gorduklerim karsisinda ooo myyy good demek istedim. Renk bence super.
5 numara ise Nip Slip isimli, neutral pink rengi. Bu da tanimina oldukca uygun. Henuz bunu denemeye firsatim olmadi.

DSC08047
#14 Star Struck

DSC08048
#5 Nip Slip

DSC08051
Ben burda o gordugunuz miktari koluma yedirmeye calistim bu kadar oldu. Tabii ki yanagima bu sekilde surmedim. Firca ile uygulamayi da denedim, elimle de. Ben krem alliklarda elimle yedirmeyi daha cok seviyorum sanirim. En son bitisi firca ile yapmak daha uygun geliyor. Uzerine fix+ ile kullandigimda butun gun rengi belirgindi. Kalicilik sorunu yasamadim.
MUFE HD urunlerini seviyorsaniz alin tabii almazsaniz birsey kacirirmisiniz bilemem.
Ama 14 numero cidden hos bir renk

9 yorum:

bayıldım ben bunlara ya..renkleri süper..makyaj videolarının birinde bunuda uygularsan sevinirim :))

Pembe olana bende bayıldım özellikle güle güle kullan handecim ama ankarada malesef sephorada bulamadım bu markayı...Fondotenini özellikle denemeyi çok istiyorum..

renkleri gerçekten hoş,oldukça pigmentli görünüyor... özellikle 14 numero bence de... nasıl uyguladığını görürsek mutlu oluruz... birde MUFE ürünlerini türkiyeye gönderen site varmı??

Ayy ben bunlara bayıldım.İnglotta da benzer bişiler var,ambalajı falanda çok benziyo artık bizde onlara bakarız :)

fiyatını neden yazmıyorsun ya şeker?
ben hemen ne kadar diye merak ediyorumda:)ıraz

Ooo bebelere bak ya, çok güzeller güzel günlerde sür sürüştür. Sephora indirimini bekliyorum, ben de dalıcam bunlara nasipse =)

@melda - pembesi oldukca hos duruyor

@myprincess - galiba turkiyedeki sephora mufe getirmiyor. online almayi deneyebilirsin.

@layla - sana ne desem bos, hic arastirmadim. ama just makeup yada pumpkine sor. onlar kesin biliyorlardir.

@marshmallow - eger inglottan oyle bisi alirsan bizimle paylasirmisin?

@iraz - 25 dolardi sanirim

@jm - oo super. ben sordum sephoraya nars, dior summer gelir mi indirim bitmeden diye. zannetmiyoruz dediler.

yaaaa bu allıkları türkiyeden mi aldınız?burda yok diye biliodum ben

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More