20 Nisan 2010

Ortaya Karışık Alevli Göz Makyajı


Selamlar
Geçen size söz vermiş olduğum ortaya karışık alevli göz makyajını yaptım. Çok çılgın oldu. Günlük kullanıma hiç uygun değil ama olsun arada değişiklik iyidir. Bu makyajı nasıl yaptığımı anlattıktan sonra günlük kullanıma uyarlamak için birkaç taktik vericem.
Nasıl Yaptım??
  • Urban Decay Primer Potion ımı uyguladıktan sonra göz kapağıma NYX Jumbo Pencil lardan Yellow u sürüp karıştırarak hem fazlalıklarını aldım hem de oluşan sert çizgiyi yumuşattım.
  • Daha sonra MAC in Chrome Yellow isimli farını gözümün iç yarısına ve crease ime sürdüm. Sonrada yine MAC in Orange isimli farını gözümün kalan yarısına ve dış crease ime sürüp içeri doğru karıştırdım. Böylelikle turuncudan sarıya yumuşak bir geçiş elde ettik. Karıştırma sırasında biraz sabırlı olmanız gerekiyor çünkü renkler mat oldukları için hemen karışmıyorlar. Ama sonunda elde ettiğimiz geçiş oldukça başarılı bence. Aynı renkleri isteğe göre gözünüzün altına da uygulayabilirsiniz.
  • Son olarak gözümün içine siyah kalem çekip maskaramı sürdüm. Resimlerde yok ama Urban Decay Zero isimli siyah kalemi gözümün üzerine çekip fırçayla karıştırdım. Minik hatalar yüzünden o resim yok malesef. Siz isterseniz şöyle cancanlı bir eyeliner efekti katabilirsiniz.


Bu makyajı yumuşatmanın birkaç yolu:
  • Renkleri göz kapağınızda tutmaya çalışabilirsiniz. Ne kadar yukarı çıkarırsanız makyaj o kadar iddialı hale geliyor.
  • Crease inize Tete-A-Tint ya da Bamboo gibi geçiş renkleri sürerek görüntüyü yumuşatabilirsiniz.
  • Gözünüzün altına bu farları sürmeyebilirsiniz.
  • En önemlisi altına baz kullanmayabilirsiniz. Ben mat sarı bir far kullanıp renkleri iyice belirgin hale getirdim.

Ben bu makyajı yaparken çok eğlendim. Umarım hoşunuza gitmiştir.

hnd

6 yorum:

renk geçişine bayıldım..süper olmuş...

çok hoş olmuş ! video gibi olsaydı keşke daha ayrıntılı olması acısından :)

Çok güzel olmuş gerçekten! Ellerine sağlık. Fakat birşeyi merak ettim; böyle bir göz makyajına nasıl bir allık ve ruj kullanmak gerek? Renkler koyu değil ama çok canlı ve sıcak... Aynı şekilde devam etmek ama tonları daha açık mı tutmak gerek, yoksa daha cool renklerle, yüzdeki bu warm havayı yumuşatmak/dengelemek mi gerek?

eyeliner kullansan sana çok yakışacak sanki:-)

@FashionMakeupFreak: sağol cnm :)

@fluffy: canım aklımdan geçmedi değil. ama şu sıralar pek keyfim yok video çekmek için. suratımda felaket durumda. öyle 1-2 sivilce değil direk doktorluk oldum. sıkıntıdan yüzüm gözüm şişiyo. kendime gelimde biraz buna benzer bir video çekicem renk geçişini göstermek için. söz!! ^^

@TANNESİ: Sağol cnm. Normalde ben bu tarz bir makyajda nude tonlarda bir ruj kullanırdım ama sanırım renkler çok sıcak olduğu için yüzüm normalden beyaz görünüyordu bu makyajı yaptıktan sonra. abartmamak ama aynı zamanda ölü gibide durmamak için bir lip gloss kullandım ve yanaklarımada şeftali tonlarında bir allık sürdüm. ama dediğim gibi extra beyaz göründüğüm için biraz build etmem gerekti rengi.

@defev: evet eyeliner la daha güzel duruyor. söylediğim gibi makyajı bitirirken sürdüm ama ufak hatalara takıldığım için eyeliner lı resmi koymuyorum buraya.

@Minder: sevindim cnm ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More