13 Nisan 2010

L.A. Colors-Color Craze Nail Polish- Atomic


Selamlar
Bugünkü ojem L.A. Colors ın Color Craze serisinden Atomic. Bu markayla ilgili söyleyebileceğim en önemli şey Cruelty Free olması. Yani hayvanlar üzerinde test etmiyo ürünlerini. Böylece 10 üzerinden 8 i kapıyor benden :).
Ben bu ojeyi cherryculture.com dan almıştım. Ürün bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz. Normalde sitede 2.50$ a satılıyor ama şu anda 1.99$ a düşmüş. Şaka gibi ^^...
Sürümü ve pigmentasyonu oldukça iyi ojenin. Yani ucuza oje arayanlar bu markaya bir baksınlar derim. Yalnız benden size bir uyarı. Normalde ben ojemin altına baz sürmem. Bunda da sürmedim ve ojeyi çıkardığım zaman halen tırnaklarım yeşildi. 2 gün geçmedi. O kadar pigmentli yani :p.
Kısa tırnaklarda çok güzel oluyo böyle renkler...

hnd

3 yorum:

aynı rengi ben de almıştım, çıkmayınca asetona çamur atmıştım ama değilmiş demek:) bi de shock rengini almıştım ama ıyyykkk iğrenç bi sarı, böyle sarılık olmuşsun gibi yalandan bi sarartıyor o kadar.. her rengi atomic gibi olsa keşke, almalara doyamam:)) SANEM

Başarılı bir renk ama tırnakta çok yapay durmuş...

nineoceans.blogspot.com

@Anonymous: yok cnm asetondan değil :) shock yok bende. birkaç renk daha aldım ama daha sürmek nasip olmadı. Sürdükçe review larını koyucam zaten buraya. Hem sanada fikir olur:)

@Nine Oceans: Herkese hitap eden renkler değil tabi bunlar. Tarz meselesi birazda. Böyle renkler tam benlik :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More