7 Nisan 2010

MAC Art Supplies - Part 3 - Greasepaint Sticks

DSC08012
Art Suppliesda son bolume geldik. Bu arada Marjo'dan duyduguma gore Art Supplies, Liberty of London ve Prep for Color bu hafta Turkiye'de satisa cikiyormus. 

DSC08014
Koleksiyonda 8 adet greasepaint stick bulunuyor. 

DSC08019
Actigimda Zinc Zone'un ucu boyleydi cok uyuz oldum. Yapacak birsey yok tabii.

DSC08020
Bu koleksiyondaki favorilerime gelirsek eger Greengrease bir numarayla basi cekiyor. Arkasindan Charred Mauve, sadece o tonlari cok sevdigimden ve son olaraksa Brown Now. Tabii digerleri de gayet guzel :)

Boylece bir koleksiyonun daha sonuna geldik. Sirada MAC Prep for Color var. Gerci o kucuk bir koleksiyon, uc far ve bir adet gloss var. Ozellikle Hey adli fari denemenizi oneririm.

4 yorum:

Hey gerçekten çok güzel bir far, bende de Fafi quad içinde var severek kullanıyorum :)
Dün Marjoyla birlikte gittik Mac'e, yeni koleksiyonları duyunca çok şaşırdık bu ne hız diye :P

Hepsine bayıldım, dün Hedonist Queen'le MAC'teydik, yeni gelecek koleksiyonlarla oynadık resmen xD bu koleksiyondakiler öncekilerden daha yumuşak geldi bana, uç kısmı hemen yamuluyo ya :/ senin zinc zone'a da üzüldüm ama muhtemelen 2-3 kullanımda sivri hali gidecekti zaten.. önceki GPS'ler gibi bunların da arkasında açacak var sanırım, gerçi kontrol etmedim ama vardır herhalde :p

@hedonist queen - sen dedikten sonra baktim bende diger fafi quad varmis :) almak icin bahane cikti :))

@marjo - ya bakicam arkalarina hala bakamadim. ama bende var diye biliyorum.

bu arada ikinize birden sesleniyorum ben gelince turkiyeye beni de alin beraber mac e falan gidelim :)

gidelim ne güzel olur, oynarız birlikte :D hedonist'le biz güya 1 saat bakıp çıkıcaktık, 4 saat filan kaldık herhalde içeride :P zaten ben ne zaman arka odaya girsem saati tarihi günü unutuyorum :P

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More