15 Nisan 2010

Milani 3D Holographic Oje - Digital

DSC07812

Milani en sevdigim drugstore markalarindan bir tanesi.  Bu ojeleri surdugumde resimleri cekmistim ama paylasmam kismet olmadi. Tirnaklarim su an bu sekilde degiller. Cok uzuluyorum onlar icin. Ama o kotu bolumler tamamen uzayip gitmeden yakin cekim oje resmi paylasmam mumkun degil. OPI ridge filler kullanmama ragmen hala oldukca bicimsizler.

Bu arada bu hafta okul ve is inanilmaz yogun. sabah 6 dan aksam 10 a kadar falan calisiyorum. Bugun de okulda sinavim vardi. Cikista is yerine gitmem gerekmedi, eve geldim. Bu sayede birseyler yazmaya vaktim oldu. Ama merak etmeyin haftaya arayi kapatacagiz.

Hatta video dahi cektim ama editlemek icin vakit bulmam lazim.

ayy ben boyle rastgele konusup oje hakkinda yazmayi unutuyordum az daha. Bu oje milani'nin cikardigi 3D Holographic serisinden Digital adli renk. Ben milani ojeleri cok seviyorum, oldukca hafifler, surumleri kolay. Kalicilar mi bilmiyorum. Iki gunden fazla tirnagimda oje tuttugum olmuyor bu aralar pek. Uc farkli isik ayari ile cektim. Umarim icinde simleri gorebilirsiniz.

Yukaridaki dogal isik. Asagidaki flashli. En alttaki ise evin icinde allah ne verdiyse.
DSC07809

DSC07805

Sizi cok cok opuyorum. Kendime iyi geceler, size iyi gunler diliyorum. Ayrica fingers crossed benim icin. Cok acayip seyler oluyor. Sonuclar olumlu olursa cuma gunu paylasirim sizinle.

2 yorum:

gayet güzel tırnaklarınız. ayrıca ojenin rengide çok güzelmiş

ojenin rengine bit-tim!!!
earringsandgreen.blogspot.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More