12 Nisan 2010

Amuse- POP Eyeshadow Kit- Look#3


Selamlar
Uzun süreden sonra yeniden bir makyaj post u yazıyorum. Basit bir smokey eye yaptım. Bu makyajı yaparken geçen günlerde söz ettiğim Amuse Pop Eyeshadow Kit lerden POP isimli paleti kullandım. Paletlerin review ve swatch larına buradan ulaşabilirsiniz. Lafı çok uzatmadan makyajı nasıl yaptığıma geçiyorum.



  • Urban Decay Primer Potion ımı sürdükten sonra paletteki beyaz farı (alt sıra- soldan 4.) göz kapağımın iç kısmına doğru sürdüm.
  • Sonra paletteki gümüş rengi farı (alt sıra- soldan 2.) göz kapağımın geri kalan kısmına ve crease ime sürdüm.
  • Daha sonra paletteki siyah farı (üst sıra- soldan 4.) crease imin dış kısmına sürerek içeriye doğru karıştırdım.
  • Tercihe bağlı olarak aynı renkleri alt kirpik diplerinizin dibine de sürebilirsiniz.
  • Son olarak gözümün içine siyah kalem çektim ve maskara mı sürerek makyajı tamamladım.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Öpüyorum hepiniziii...



hnd

6 yorum:

çok yakışmış. ellerine sağlık (:

çok nefis olmuş dalga dalga, eline sağlık handecim.

birşey sorucam, hep görüyorum da merak ettim, üst kirpik dibine hiç kalem sürmüyorsun, sevmediğin için mi?

ne biçim soru dicen, merak işte, curiosity killed the cat :P :)

amuseler bana itici geliyor ama yaptığın makyaj süper başarılı
demekki güzel makyaj yapınca ürünün çok önemi olmuyormu :)
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/
siz beni izleyene kadar bloğumu yazıcam handecim.
sevgiler
yıldız

güzel ama üste Iliner çeksen daha mı hoş olurdu ne?

hande bu amuse hangi drugsotelarda satiliyor?wallgreens de yok sanirim? sadece online mi alinabilinir?

@b: sağol cnm

@Makyaj Cantam: sağol cnm. ya ellerim titrek olduğu için düzgün çekemiyorum. uzaktan sorun yok tabi ama yakın çekimlerde hatalar görünüyor. öyle olmasındansa çekmemeyi tercih ediyorum bende. hem yaptığım makyajı gösteriyorum zaten burda. arzuya göre eyeliner ile servis ediniz ... :p

@yıldız: ben şahsen bayılıyorum amuse lere. başka paletleride var onlardan da çok memnunum.

@Hürrem Sultan: ben çekmiyorum isteyen çekebilir tabi :)

@Anonymous: cnm ben cherryculture dan alıyorum. hangi drugstore larda satılıyor bilmiyorum açıkçası. mail atarsan öbür hande yardımcı olabilir. amerikada o.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More