11 Nisan 2010

Soleil Tan de Chanel - Terre D'or - Chanel Bronzer

DSC08263
 Serinin en son urunu bu sahane bronzer. Iki farkli renkte geliyor. Bu gordugunuz acik renk olan. Digeri benim icin oldukca koyu durdu.

DSC08248
Chanel, Dior ve Armani'nin urunlerinin kutularina bayiliyorum dogrusu. Bu da gayet sik duruyor.

DSC08250
Yaninda fircasi da var ve oldukca basarili.

DSC08251
Kum gibi goruntuyu oldukca sevdim. Yaz icin oldukca hos bir design.

DSC08252
Fircasi iki tarafli. Bir tarafinda sari yumusak killar, diger tarafinda ise siyah ve sert killar var. Oldukca ilginc geldi bana

DSC08256
Burada firca ile surdum. Cok fazla belli olmuyor ki bu benim istedigim bir sey. Rengini seftalimsi ve altin isiltili diye tanimlayabiliriz. NARS, Benefit, Urban Decay, Estee Lauder gibi bir cok markanin bronzerini denemis biri olarak benim ten rengime en uygunu bu oldu. Digerlerinden cok daha iyi durdu acikcasi. Daha da kullandikca makyaj resimler vs. cesitli goruntulerini paylasirim.

1 yorum:

oyyy ışıltılara bayıldım. en yakın zamanda bununla yapılmış bir makyaj videosu bekliyorum handecim;)
bende bloğuma beklerim
sevgiler
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More