28 Nisan 2010

13 yorum:

Hande, harika bir videoydu yine :) you made my day! Sevgiler!

Canım saçlar süper olmuş güle güle kullan =))

lancome: goz makyaji icin harika
clinique: ablama gitsem de yuzumu onlarla temizlesem yine diyorum, cildi piril piril yapiyor

handecim saçın çok güzel olmuş...
ilk tanıttığın aleti çok merak ettim bi araştırayim bakim !

Product değil, ürün. Türkiye'deyken de böyle mi konuşuyorsun, komik :)

Fahrettin amcan, baban, bekir amca bu siteyi takip ediyorda senin öpücüğünü alıyolarsa çok gülerim :D

handecim yine harikasın tek kelime ile saçlar süper ötesi bi insana herşey yakışır mı ya yakışır tabi güzel olunca çok içtensin samimisin bayılıyorum o yüzden sana :)

yaaa bir video bu kadar mı tatlı çekilir:)harikasın canım:)) sevgilerrrr...

ellerine sağlık video ayrı güzel sakin tatlılıgın ayrıca nasıl güzel sakin sakin konusuyorsun ya bayılıyorum mucccks şeker

ck tatlı bir video cnm benim:)
yalnız birşey söylemek istiyorum videolar ck geç yükleniyo kızlar ya:(

ya ben ilk defa girdim bu siteye... hiç hayatımda böyle sevimli bir insan görmedim kimsin sen ya... süpersin yemin ederim... nasıl tatlı bir video olmuş valla kıskandım şimdi keşke benim de kankam olsan hehhe :)

8 dakikada türkçeyi katletmişsin. tebrik ederim.

saçlar süper olmuş :))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More