11 Nisan 2010

Chanel Nouvelle Vague #527

DSC08216
Din basladigimiz koleksiyona bugun devam. Siradaki urun Chanel'den Nouvelle Vague adli oje. Kendisi yesil mavi araliginda daha cok maviye yakin bir renk. Krem yapida. Koleksiyondaki diger renkler acikcasi bana cok siradan geldi - biri cart pembe digeri ucuk pembe. Bu oje de bana gore China Glaze for Audrey ile Essie Mint Candy Apple arasi birsey.
By arada akrilik tirnaklarimi cikarttirdigimdan beri oje postu koymuyorum. cunku gordugunuz gibi tirnaklarim asagidaki haldeler. Bilenler icin akrilik tirnaklar ciktigi zaman kendi tirnaklariniz inanilmaz ince ve hassas oluyorlar. Benim zaten normalde tirnaklarim hic uzamaz su an cidden sevimsiz bir haldeler. Ustleri duzgun degil, hala akrilik kalintilari var. Cok cok inceler, kola kutusu bile acamiyorum oyle diyim size. Dior un tirnak kremi, phyto sac ve tirnak vitamini, bol nemlendirici ve mangolu cuticle balmi kullanarak kendilerini duzeltmeye calisiyorum. Ama sanirim akrilik yapilmis bolum uzayip gitmeden tirnaklarim duzelmeyecek. Ben en asagi iki ay daha surer diye dusunuyorum acikcasi.
Neyse ben aslinda biraz da Nouvelle Vague nedir ondan bahsetmek istiyorum. Fransizca Yeni Dalga demek. Kendisi 60yillarda fransada gelismis bir cinema akimi. En bilinen yonetmenleri Truffaut. Daha detayli bilgiler almak isteyenler wikipedia ya ugrayabilirler.
Ayni zamanda Nouvelle Vague isimli bir de muzik grubu var. Kendileri bossa-nova dedikleri bir tarz da muzik yapiyorlar. En meshur olduklari sarkilar Too drunk to fuck, just cant get enough ve teenage kicks coverlari. Kardesim kendilerini cok sever. Buradan da stockholme sevgilerimi yolluyorum.
Iste bu da boyle kulturel bir post oldu ama guzel oldu. Keep in touch.
MOV03962.MPG.moff

3 yorum:

bu rengi çok beğeniyorum.fiyatı ne acaba?

istanbulda yaşıyorum. bi çok mağazaya bakmama rağmen bulamadım nerden alacağım konusunda bilgi vermenizi rica ederim.

merhaba bende bu rengi cok begeniyorum. sevilde var 52 lira

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More