5 Nisan 2010

MAC Art Supplies - Part 1 - Lipstains

DSC08025
Art Supplies koleksiyonu 1 Nisanda cikti. Koleksiyon kapsaminda greasepaint stickler - tombik kalem seklinde krem far diyebiliriz saniyorum- pearlglide liners dedikleri yumusak goz kalemleri - urban decayinkiler gibi- ve bu yazida gordugunuz lipstainler.
Lipstain kavraminin turkce karsiligini acikcasi bilmiyorum ama bunlar dudaginiza surdugunuzde ruj gibi durmuyorlar. Oldukca kalici olup dudak renginize gore kendi renkleriyle birlesip oyle enteresan birsey oluyor iste.
Bu koleksiyondaki lipstainlerden ben uc adet edindim. Diger renkler uc asagi bes yukari birbirine oldukca benzerdi.

DSC08026
Uzerlerinde Pro longwear lipstain marker demisler. Hakikatten bunlarda marker -gazli kalem- gibi. Uclari falan da ayni. 

DSC08027
Surumu oldukca kolay. Kalem gibi olduklari icin tasirdim ettim derdi yok. Ayrica surdukten sonra dudaklari kurutmuyorlarda. Bu arada bu seride bir de seffaf gloss vardi. Bunlarla kullanmak icin. Onu da aldim. Bu lipstainleri surdukten sonra uzerine seffaf glossu surerek kullaniliyormus.

DSC08034
Bu resmi flash ile cektim. Renkler oldukca canli cikti. Aslinda burada gordugunuz sekil dudakta durusuna cok yakin. Normalde bunlarin daha gundelik olduklarini dusunursunuz degil mi? Bende ayni kaniya sahiptim taa ki bunlardan birini surene kadar.

DSC08035
Simdiye kadar sadece pembe olani denedim. Sabah ise giderken surdum. Bu arada ben kahvaltimi falan isyerinde yapiyorum, ara ogun yogurt falan yiyorum bol bol da su iciyorum. Oglen yemegi siralarinda dudaklarimin sadece kenarlarinda kalmisti. Orta bolumler gitmisti. Silerek cikartmak mumkun degil ben de orada rujumu ya da lipstainimi tazeledim. Ama 4-5 saatte sadece dudak kenarlarinda kalmasi hosuma gitmedi sanirim. Daha once bu ayar bir urun body shopunkileri kullanmistim. Ama onlarda kalicilik bu kadar yoktu. Ozetle bilemedim kaliciligindan memnun kalsam mi.
Renkler super cok canlilar. Bunlari surup dudak fotolari da koyarim bir ara.

ps. Sali ve Carsamba MAC Art Supplies serisinin devami geliyor, stay tuned.

11 yorum:

ben çok beğendim lip stainleri, diğer aldıklarını da merak ediyorum, hangi GPS'leri seçtin, şeftali gloss dediğin hangisi? :P bu markerlar için see thru lip colorları sevdiğimi bilen mua bayılacaksın dedi, hmm sheer olsa daha iyi olurdu bence. secret crush benzeri renk varsa mükemmel olur :D

off harikaymış bunlaar! türkiye'ye ne zaman geliyor acaba? runway ripened'a bayıldım!

bende stilanınki vardı bana işkence gibi geliyo bu lipstain olayı:) çıkmak bilmiyo :)

hesicim onu bir alttaki hanfendu marjoya sormalisin bence. :)

marjo butun gpsleri ve kalemleri aldim :) hihi. ama bunlar o kadar see thru degiller. hele o kirmizilar bilgigin burdayim diyor. Ben hic moderate bulmadim bunlari. Yarin sabah surup resmini cekeyim bari :)secret crushdan daha belirgin duruyorlar ve hepsi o tonlarda.

hersheyler eheh su elime surduklerim butun gun cikmadilar :) en son peeling falan yaptim :)

kızlar ozaman müjdeyi ben vereyim size bugün mesaj geldi MAC ten cuma günü türkiyede satışta olacak art supplise koleksiyonu....

hande güle güle kullan göz kalemleri yazısını sabırsızlıkla bekliyorum :)hepsini almak gibi bi hayalim var :)

yaa bende cok merak ediyodum bunlarıı.. Aslınd abi oneride bulunsam dudakta nasıl duruyo onlaırnda swatchlarını yapabilirmisn?? ama yapamazsan sorun yok cok tatlılar ozellikle Stylesetter a bayıldım

Gule gule kullan Hande.. Cok guzeller. Anlasilan lip stain degil lip tattooymus;-)) Diger bolumleri de sabirsizlikla bekliyorum. Arayi acma.

Sevgiler

@rose angels- tesekkurler. ben amerikadan koleksiyonlar turkiyede ne zaman cikacak ancak sizler haber verirseniz ogrenebiliyorum.

@ayse - :) ben her turlu hayali destekliyorum :))

@dila - digerlerini de koyacagim yakinda.

@shopping mage - askolsun. sen istersinde ben yazmazmiyim. ama commentlere cok gec cevap veriyorum >(

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More