8 Nisan 2010

Milani Infinite Liquid Liners

DSC08038
Gecenlerde temptalia yazinca ben de bir denesem dedim bunlari. Milani buralarda ucuz ama guzel urunleri olan bir marka. Ayrica Turkiyedekiler icin cherry culture da satiliyor. Amerikadakilerse cvs, target vs bulabilirsiniz.
Bu eyelinerlar ise renkleri inanilmaz guzel. Parlak ve kalicilar. Bir kere surup kurumasini saglayinca gun boyunca cikmiyor. En guzel yani ise 5.99$ a satiliyor.

DSC08039
5 farkli rengi vardi. Hepsinden siparis verdim. Bu arada bunlari milaninin kendi websitesinden aldim. Yerleri LA de oldugu icin 2 gun icersinde elimdeydi.

DSC08040
Renkleri cok basarili buldum acikcasi. Tek olumsuz tarafi fircalari cok kalin. Ince bir line cekmek mumkun degil. Ben elimin uzerine surup oradan elimin alisik oldugu eyeliner fircasini kullaniyorum. Bak keske bunlarin fircasinin nasil gorundugunu de cekseydim, neyse artik. Bu arada yukaridaki resim flashli.

DSC08043
Burada da flashsiz nasil durduklarini gorebilirsiniz. Halen oldukca parlaklar :)

3 yorum:

Aman tanrım mavisi ne kadarrrr güzelll... aşık oldum rengine resman... =)

Handecim bize de buyur gel bekleriz...
Sevgilerle Ays...

nineoceans.blogspot.com

Milani'yi çok merak ediyordum süpersiniz. CC'da çok ucuz fiyata satıldığı için dayanıklı mı deil mi bilemedim...

@nine oceans - renkler cok canli :)

@nilgun - farlari icin ayni seyi soyleyemem ama bunlardan bulursan al. hic sorunsuz. hatta sabitlendikten sonra gozunu ovustursan falan da cikmiyor

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More