6 Nisan 2010

MAC Art Supplies - Part 2 - Pearlglide Liners

DSC07995
Dun basladigim Art Supplies koleksiyonunun ikinci bolumundeyiz. Bugun Pearlglide goz kalemleri var. Bastan belirtmeliyim bu kalemlerin hepsi limited edition. Kaliciliklarini ve renklerini super buldum. Bir tanesini sabah surdum aksama dek ne akti ne koktu ne bulasti. Zannediyorum bir iki hafta icerisinde Turkiye'de de olacakmis. Bir MAC magazasina ugrayip goz atmanizi oneririm.

DSC07996
Koleksiyonda alti adet isiltili goz kalemi bulunmakta. Her birinin rengi birbirinden guzel.

DSC07999
Isimleri gibi oldukca yogun renk veriyorlar. Ama goz icinde ayni basariyi sagladiklarini soyleyemeyecegim. Goz icine cekmek icin Stila'nin kalemlerinin uzerine tanimiyorum.

DSC08001
Iclerinde oldukca ilginc renkler var. Favorilerimi asagida siralayacagim.

DSC08003
Flashsiz normal isikta bu sekilde duruyorlar.
Benim en begendigim renk Undercurrent oldu. Cok hos bir teal. Bu arada teal in turkce karsiligi icin zargana ve sesli sozluge baktim ikisinde de herhangi bir sey yazmiyor. Deniz kizi rengi yada yesilimsi mavi diyebiliriz.
Daha sonra Black Line geliyor. Kendisi icinde altin rengi isiltilar olan cok enteresan bir siyah. Oldukca basarili.
Daha sonra Almost Noir isimli rengi cok hos buldum. Koyu bordomsu kahve kirmizi bir renk. Icinde gene isiltilar var.


DSC08006
Industrial oldukca parlak acik bir mavi
Petrol Blue bir cok markada benzeri olan bir renk, koyu lacivert.
Designer Purple ise bayagi parlak bir mor.
Ben bunlari az begendim diyorum ama bu begenmedim demek degil bu kalemlerin hepsi cok hos cok guzel. Sadece bazilari digerlerinden daha unique.
Yarinda greasepaint stickler geliyor :)

10 yorum:

Undercurrent çok hoş..türkiye'ye gelse de alsak :)
güle güle kullann ...

Ben de en çok undercurrent'ı beğendim. Designer purple da. hoş. ay hepsi birbirinden güzel bunların güle güle kullan :)

petrol blue ve undurcurrent süperrrmiş güle güle kullan...

Art supplies'ın hepsinin almaya kalksam eve haciz gelir herhalde :P Bu kalemlerle urban decay'in 24/7 leri ile benzer renkler içerenleri var mı sence?

çok üzelmiş renkleri.... mor ve undercurrent harika.....güle güle kullan..

gerçekten çok güzel renkler senin ilk 3 olarak sıraladıkların benim de en çok beğendiklerim sadece benim icin sırası farklı :P undercurrent renginin aynısı mac'de aynı zamanda pigment far olarak da bulunuyor hatta bende var çok severek kullanıyorum kalem olarak değil de rengi beğenip far olarak düşünenlere duyurulur :)

lacivert olana bayıldım kesin alıyorum !

kalem sever olarak hepisini çok begendim:) güle güle kullan cnm:) türkiyede var mıdır acaba araştırmam lazım:)

teal'in Türkçe karşılıkları:
ördekbaşı (tam da bu renk, orta tonlarda)
petrol yeşili(koyu tonları için)
camgöbeği(açık tonları için)
bkz. TDK

@narcissus - favoriler ortak desene :)

@myprincess - tesekkur ederim :)

@angel - ud ile karsilastirmak icin elimdekilere bir bakayim. ama kesin mor ve maviye yakin renkler vardir.

@layla - tesekkur ederim :)

@casey - supermis :) bende bir bakayim mac e ugrayip pigment haline

@beyaz buyu - gule gule kullan :)

@pinar - tesekkur ederim. turkiye ye gelmis olmasi lazim.

@dynera - sagol arastirip yazdigin icin. ordek basi cok uygun bence.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More