21 Nisan 2010

SOTD #47

DSC06348

DSC06350

Marka, fiyat bilgisi bulunmamakla birlikte rahatlik tavan yapmis bulunmaktadir.

Simdi hepimizin hep guzel ayakkabilari yok. Bole kahretsin ben hep sosyeteyim, cok super ayakkabilarim var diye davranmaya da gerek yok. Benim de var cirkin ayakkabim. haha ama sosyeteyim de :) lol. var ya sosyete mantisi ne de guzel bisi. bu amerikada yufka bulunmuyor. ahh ahh nerede o yurdumun yufkacilari. ordan bana uc yufka sar falan dersiniz hani. burda hep donundurulmus ya da baklava yufkasi. taze yufka istiyorum arnold lutfen duy beni. neysee bunlar bildigin cirkin ama rahat. Zaten ne varsa bu cirkinlerde var. Bosuna dememisler allah cirkin sansi versin diye. Bak bana, geldim 26 yasima bir koca adayim bile yok, muhendis halimle evde kalma adayiyim. simdi siz diyorsunuz, bu kiz gene basladi boyle yazmaya. Soyle diyim saat gece bir. Az once geldim eve, cok pis arabesk caliyor. Efkarlandim anlayacaginiz. Tabii bunyede alkol de var. Bizim okulun karsisinda bir bar/lokanta var. Sali aksamlar 2$ a margarita gecesi yapiyor serefsizler. Allah seni inandirsin, harbi tekila koyuyorlar icine. Simdi benim burnum uyusuk, gece gece oturmus yaziyorum bunlari. Yatsam ya, yarin ise falan gidecegim ama blogumuza karsi gorev askim bambaska. Ahh ben ayakkabi diyordum degil mi.
Bunlar ben en super favori kislik is ayakkabilarim. Hatirliyorum ben turkiyede calisirken servise falan yurumek gerekiyor malum, ne zaman kahverengi giysem bunlari giyerdim. Rahatlar yani. Hem cirkinin gunahi ne. Sevin onu da. E bu da boyle bir yazi oldu.

4 yorum:

sabah sabah güldürdün beni :))))Belli tekilalar yaramış bünyeye...sen üzülme sevdik biz onları..madem çok da rahatmış..güzellik zaten gelip geçici..hayat hoş herşey boş ..laylaylay..ay bana da bulaştı galiba :)))

:) rahat ve şirin görünüyor :)

hiçde çikin değil bi kere

eueheueheue hande biliyo musun bugün biryerde bunlardan gördüm :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More