16 Nisan 2010

LUSH- Saç Bakım Kremi- Jasmin and Henna Fluff Eaze


Selamlar
Lush a gittiğim ilk günü hatırlıyorumda... Hande götürmüştü beni. Kendimden geçmiştim haliyle ^^. Bu saç bakım maskeside ilk aldığım ürünlerden biri. Her gidişimde de alırım. Bu maske bende çok işe yarıyor. Benim saçlarım gür ve kabarık olduğu için ve sağlıksız yaşam tarzı+bakımsızlık nedeniyle o güzel parıltısını kaybetmişti. Zaten bu maskeyi almadan birkaç ay önce Ataşehir de bir kuaför saçlarımı yakmıştı ve normalde kuru bir yapısı olmayan saçlarımdan aylarca haşır huşur sesler geliyordu... O kuaförede burdan selam söylüyorum...!!! Neyse efendim. Şimdi bu ürünün en dikkat çekici özelliği kokusu. Siz de benim gibi yasemin kokusuna hayransanız bu ürünü kullanırken kendinizden geçeceğinize garanti veriyorum. İçinde yasemin, kına, brezilya fındığı ve zeytinyağı var. Ürünün üzerindeki açıklamasında da kabarık saçları yatıştırma ve parlaklık verme gibi özellikleri belirtilmiş. Daha öncede söylediğim gibi ben bu sonuçların hepsini elde ediyorum.
Ürünün fiyatı 41,5 TL. 220 gr lık bir ürün için pahalı gelebilir size. Hatta üzeindeki kullanım talimatlarını okuduktan sonra. Fakat ben o talimatlara uymuyorum ve oldukça uzun süre idare ediyor bir kutu beni. Ona rağmen harika sonuçlar alıyorum.
Ürünün üzerinde kuru saçınıza uygulayıp 20 dk bekletmeniz gerektiği yazıyor. Ama 20 dk sonra direk yıkamanız şart değil. 2 saate kadar saçınızda tutabiliyorsunuz. Ben acelem varsa 20 dk sonra yıkıyorum ama zamanım varsa 2 saate kadar tutuyorum ve saçınızı yıkarken farkı anlamaya başlıyorsunuz bile. Bunun haricinde ürünün açıklamasında saçlarınız çok kısaysa ürünün 1/4 ünü, orta uzunluktaysa yarısını, çok uzunsada tamamını saçınıza uygulamanız söyleniyor. Şimdi benim saçlarım çok uzun değil (kürek kemiklerime kadar geliyor sanırım) ama çok gür. Ben sorduğumda bana kutunun tamamını kullanmam gerektiğini söylemişlerdi ama ben öyle yapmıyorum. Parça parça alıp iyice saçlarıma yediriyorum. Çoğu zaman ürünün 1/4 ünden daha azını kullanıyorum ve böylece ürün daha çok idare ediyor. Bunu yapıp sonuç alamasaydım tabiki kutunun üzerinde yazanları yapacaktım ama böyle kullanmama rağmen çok iyi sonuç alıyorum.

Bir saç maskesi üzerine bu kadar konuşacağımı tahmin etmiyordum... :)
Ürün detayları ve sipariş için buraya bakabilirsiniz.


Aranızda kullananlar varsa sizlerde deneyimlerinizi ve nasıl kullandığınızı yazarsanız seviniriz...

Ürüne lushturkey.com adresinden ulaşabilirsiniz.

hnd

5 yorum:

Bende almayı düşünüyordum bu yazıdan sonra alırım artık :)

220 gr ürünü bir kerede mi uygulayacakmışsın saçına,anlamadım ben?

tek kullanımlık bir maske olması beni düşündürdü aslında çok etkili de olabilir bu sayede :)
birde Lush'ın sitesindeki yorumlarda okuduğum kadarıyla ürünleri ya çok sevip methediyolar ya saç yapımı bile değiştirdi çok çabuk yağlanmaya başladı diye yakınıyolar :D ben de ikisinin arasında kalıp birşey almıyorum :D

tek kullanım için fiyatı çok fazla değil mi?

@Merve: hehe bi ürünü bu kadar övmemiştim :)

@merqure: dikkatli okursan bende öyle dedim zaten. ama bana 6-7 kullanım gidiyor bu ürün. az miktarlarda sonuç alamayıp her seferinde bütün kutuyu kullansaydım bende vermezdim o kadar para.

@prettyflowery: cnm üstünde tek kullanım yazıyo diye tek kullanımlık olacak diye bir şey yok. önce bir benimki gibi dene istersen. öyle sonuç alamazsan kutunun üzerindeki gibi kullan. Ya Lush ın sitesindeki yorumlar biraz akıl karıştırabiliyor. Çünkü her ürün herkeste aynı etkiyi yaratmıyor. Bende sürekli lush lush dememe rağmen arada nefret ettiğim ürünlerde çıkıyo. benim sana önerim alışveriş yapıcaksan ve kararsızsan tester ya da küçük boyları tercih etmen.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More