15 Nisan 2010

Urban Decay- 24/7 Glide-On Eye Pencil


Selamlar
Urban Decay in göz kalemleri konusunda hem iyi hemde kötü yorumlarım var. Onları sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle kalemlerin her biri 17$. Yapıları oldukça kremsi. Sürümü çok kolay. Gözünüze deydirdiğiniz an kayıp gidiyor. Pigmentasyonlarıda oldukça başarılı. Benim gibi eyeliner sürme özürlülere tavsiye ederim. İnanın çok kolaylaştırıyor işi.
Ama bu kalemlerin tek sorunu waterline da yani gözümüzün içine çektiğimiz zaman iyi renk vermemesi. Hatta sürdümmü sürmedimmi anlamıyorum bile bazen. Sorun bende sanıyordum ama handeyle geleneksek telefon konuşmalarımızın birinde onun da benimle aynı fikirde olduğunu anladım :) Yani özetle bu kalemler göz üzerinde başarılı fakar göz içinde sınıfta kaldı.

Buyrun bunlarda bendekilerin swatch ları. Gün ışığında çekildi bu resim. Umarım yardımcı olmuştur bu yazı..
hnd

3 yorum:

urban decay nerelerden alınabilir acaba?

bu arada altın rengi olanı çok başarılı :)

bende de pek cok rengi var ve benim favori goz kalemim bunlar:) goz icine de cekiyorum ben gayet renk veriyor. sizlere neden boyle yapmis anlamadim.

@casey23: http://www.brigettesboutique.com/ ve http://www.allcosmeticswholesale.com/index.html gibi sitelerden almak mümkün. henüz denemedim bu siteleri ama diğer bloggerlar kullanıyorlar sanırım. bir ara deneyip review yazıcam zaten.

@tuguna: valla bende anlamıyorum. youtube gurularının çoğu kullanıyo bunları. bende onlardan duyup almıştım ama siyah bile sürünce görünmüyo doğru dürüst bende.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More