19 Mart 2010

AMUSE- Pop Eyeshadow Kit- Review


Selamlar
Bugün bu cici paletler hakkında konuşucam biraz. Bu ufaklıkları çooook seviyorum...
Amuse Amerika nın drugstore kozmetik markalarından biri. Ürünleri son derece ucuz ve bir o kadarda kaliteli. Nedendir bilinmez, insanlar yeterince konuşmuyorlar bu marka hakkında. Ben cherryculture.com alışverişim sırasında görüp denemek için almıştım ve oldukça beğendim. Aldığım ürünler arasında sevmediğim yok henüz.
Bu far paletleri 3 farklı renkte geliyor. Paletleri ve swatch ları aşağıda bulabilirsiniz. Sürümü ve karıştırması oldukça kolay. Ayrıca çok pigmentliler. Sevmemek için bir neden bulamadım yani.
www.cherryculture.com da her biri 3$. Hatta şu anda 2.50$ ye inmiş ama stokta kalmamış. Bu siteden alışveriş yapacaksanız eğer bir bakmanızı tavsiye ederim. Ürün linki burda.



Ürün Adı: Princess


Princess üst sıra swatch lar


Princess alt sıra swatch lar



Ürün Adı: Diva

Diva üst sıra swatch lar


Diva alt sıra swatch lar



Ürün Adı: POP



POP üst sıra swatch lar



POP alt sıra swatch lar
Bunları kullanarak bi dünya makyaj yaptım. Onlarda çok yakında gelicekler.
hnd

8 yorum:

renkler gercekten harika :) güle güke kullan cicilerini

Fiyatlar gerçekten çok uygun siteye girdiğim zaman çok şaşırdım açıkçası:)güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler Peki bunun kargo ücreti ne şekilde oluyor bununla ilgilide bilgi verirsen çok sevinirim

renklerine bayıldım almak isterim hepsinden bir tane ama cherry den hiç alışveriş yapmadım:(
türkiyeden yapanlar varsa paylaşabilirlermi acaba?

gercekten fiyatları da öok uygun renklerde bi harika ama neden türkiyede yok böyle ürünlerrr

@ChunLi Beauty: sğl cnm ^^

@NihaL @ŞIKELLA: kızlar bununla ilgili bi post yazdım hemencecik. umarım sorularınızı yanıtlayabilmişimdir.

@hayal perest: ah be güzelim bi bilsem.... hayır işin komik tarafı bunlar türkiyeye gelse 3$ lık şeyi 30 TL ye satarlar :D

çok merak ediyordum bu markayı, ama hiç post görmediğim için cesaret edip alamadım..şimdi rahatça sipariş verebilirim..tşk.ler :)

aynen şeker ya zaten ne yesek içsek hepsine fahiş fiyatlar ödemiyormuyuz alıstık artık:(

@nilgün: ne demek canım :D her şey sizler için ^^

@hayal perest: türk insanının kaçınılmaz kaderi

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More