27 Mart 2010

MAC Eyeshadow- Chrome Yellow


Selamlar
Siz bu yazıyı okurken ben kuzu kuzu sınavda olucam ^^. Cumartesi helede bu saatte sınavmı olurmuş demeyin hiç. Bizim buralarda çok sıradan şeyler bunlar... :p Bana şans dileyinn..!!
Farımız Chrome Yellow da bir Matte. Orange için söylediklerim bunun için de geçerli. Yani matte olmasından kaynaklı olarak karıştırması biraz zor fakat pigmentasyonu oldukça güzel. Hatta ve hatta ikisini birleştirip şöyle ortaya karışık, yanar döner, alevli malevli bir makyaj yapmayı düşünüyorum. Ah şu sınav haftası bir geçsin ben size neler yapıcam neler...

hnd

3 yorum:

çok hoşuma gitti renk ama beni olduğumdan yaşlı gösteriyor bu renkler.

@cAt: arada bi evde kendini eğlendirmek için sürsen bile yeter. :D

@gamze: sağol cnm

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More