28 Aralık 2009

Aralik Ayi Favorilerim



1- NARS Laguna Bronzer - Guzel bir bronzer. Gecen ay UD Baked bronzer kullanmayi birakip buna basladim. Yakinda bronzer yazisi yazmayi planliyorum.

2- Stila Runway Look Palet - Cilekte indirimde olduguu donemde almistim. Ise giderken kurtaricim oldu. Swatchlarini merak edenleri just-makeupa davet ediyorum.

3- Sephora Pure Natural Believer Palette - Island Sunset Edition - Bunun ve bu serinin diger paletlerinin yazisi geldi gelecek. Cok severek kullaniyorum. Almak isteyenler icin suan Sephorada indirimde.

4- Estee Lauder Sumptuous Mascara in Black - En super mascaralardan bir tanesi. Her rengi guzel. Bununla ilgili bir yazi yazmam lazim.

5- MUFE Smokey Lash - Bir diger sahane mascara daha. Ben bu mascara yazilarina devam etsem cok iyi olacak.

6- Stila Onyx - Simdiye kadar denedigim en basarili siyah goz kalemi. MAC Feline, UD Zero falan halt etmis. Supersonik.

7- L'Oreal Lineur Intense - Lancome artlinerin alternatifi, sabahlarimin kurtaricisi. 8$ fiyati ile gonlume taht kurmus eyeliner. Seviyorum. Stokladim memnunum. Ilgili yazim icin tik

8- MAC Espresso - Bu aslinda normal far ama tam kas rengim oldugu icin her sabah kullaniyorum bu degil aralik 2009 favorileri icerisinde.

9- MAC 266 - 8 numaranin tamamlayicisi. En super kas fircasi. Tabii far, eyeliner vs. hersey icin kullanilabilir.

10- MAC Phiff Dazzleglass - MAC Boybait Creamsheen glass - Bu ikili en cok kullandigim dudak urunleri arasinda basi cekiyorlar. Birlikte degil tabii ayri ayri.

11- Laura Mercier Tinted Moisturizer - Az kapatici fondoten vs. urunler seven benim icin bulunmaz guzellik. Bitti bitecek.

12 - MAC Dsquared Sculpting Powder - Kontur icin harika bir urun. Aydinlatii tarafini cok sik kullanmasamda, bronzer kullanmadigim gunler bunu kullaniyorum.

13- MAC Studio Fix Powder - Sabitleyici pudra. Baska da bir ozelligi yok.

14 - NARS Sheer Glow Foundation - LM Tinted Moisturizer kullanmadigim gunler bunu kullaniyorum. En son yanina armani silk ekledim :)

15 - Lancome Effacernes - Goz alti kapaticisi. Cok uzun sure giden bir urun masallah. Belki bir yildir kullaniyorum. Bir damla yetiyor.

16- Stila Illuminating Powder in Gold - Yuzumde daha isiltili bir finish istedigimde kullaniyorum bunu. Gecenki depo indirimden sanirim 5-10$ gibi bir rakam odeyerek aldim. Bitecek gibi durmuyor

17 - Sonia Kashuk Blending Sponge - Likit fondeten, goz alti kapaticisi vs. vs herseyi bununla suruyorum. Zavallicik hafif hafif parcalanmaya basladi bile. Ama stok saglam :)

18 - E.l.f. Studio Kabuki - Finishing powderlarimi hep bununla uyguluyorum. Oldukca yumusak ve ucuz. Cok memnunum

6 yorum:

Harika bir post olmus bayildim, umarim devami gelir.

ürünler harika ötesi :) Bu ürünlerden en cok sonia sponge merak ediyorum :)

@tuguna - 2009 senesi favorileri de yapmayi planliyorum :)
@Chunli beauty - canim o sonia sponge dan ebay vs. bir sekilde edinmelisin. beauty blender da olur onun yerine ama BB 20$ civariyken bu 8-9$ bisi.

Sitenizi yeni keşfettim..
Süper bir blog..2009 favorilerini bekliyorum

Merhaba,biraz geç kalmış bir yorum bu farkındayım.Ancak sitenizi yeni keşfettim.Umarım sorumu cevaplarsınız.12 numarada ki mac in dsquared sculpting powderın hangi rengi acaba? teşekkürler

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More