9 Aralık 2009

Day 1 - Hourglass Superficial Lash




 

Oncesi




Sonrasi




 Kirpikleri uzun gosteren ve ayni zamanda dolgunlukta veren bir mascara. Urun tanitiminda da ayni iddiada bulunmuslar zaten. Ben kendisinden memnun kaldim. Butun gun gozumdeydi. Dokulmedi, akmadi, kokmadi.
Cok asiri begendigimi soylersem dogru olmaz cunku ben kirpikleri daha da uzun yapan mascaralardan pek hoslanmiyorum. Dolgunluk verenleri daha cok begeniyorum. Ama bu kucuk boyu bittikten sonra alirmiyim evet alirim. Hani bulunsun.
Normal fiyati 26$ ki bu biraz pahali. Ama genel fikirlerim olumlu ey ahali.
Gozumde ise NARS'in blue bayou eyeliner stilosu ve o sabah ne kullandigimi hatirlayamadim far grubu var.

kardesime not: yeni mascara setin hayirli olsun sekerim

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More