23 Aralık 2009

L'oreal HIP Color Chrome Liners


 
L'oreal HIP serisine bu goz kalemleri yeni eklendi. Ve ben bu kalemlere bayildim. Oyle boyle degil, sahsen urban decay 24/7 lerden kat be kat basarili olduklarini dusunuyorum. Fiyatlari 11$. Ben CVS den aldim. Aldigimda da bir alinca ikincisi yuzde elli indirim kampanyasi vardi. Keske baska renkleri de olsa. Surumu inanilmaz yumusak, renk vermeleri harika. Arti fiyatlari da oldukca ucuz. Ben daha ne isterim.



Yukarida Siyah olan Black Shock adli rengi diger sevdigim kalemlerle karsilastirdim.
UD Zero buna kiyasla daha kuru kaldi.
MAC Feline renk olarak daha siyah ama L'Oreal Black Shock daha yumusak.
Stila Onyx hem siyah hem daha yumusak.
Ozetle kendisi icin stiladan daha iyi diyemem ama kesinlikle UD Zerodan iyi.


Burda ise difer renkleri elimdeki UD renkleriyle karsilastirmaya calistim.
Altin rengi olan Gold Charge UD Eldoradodan belki bir iki ton daha koyu ama rahatlikla yerine kullanilabilecek bir renk.
Mor olan Violet Volt ile UD Ransom ise ayni renkte degiller.
Bende UD den Dime olmadigi icin L'Oreal Silver Lightening karsilastirmasi yapamiyorum ama cok benzer olduklarini dusunuyorum.

Ozetle gidin alin bu kalemlerden. Memnun kalacaksiniz

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More