21 Aralık 2009

Kış Makyaj Çantanızda Olmazsa Olmazlar...

Selamlaarr
Bugünkü soğuk neydi öyle?? Alt tarafı bir binadan çıkıp diğerine gittim ama suratım yırtılıyo zannettim rüzgardan. Allahtan yağmur yağmıyodu yoksa burnumdan sarkıtlar inmeye başlardı :)
Neyse konuya gelelim. Kışın özellikle cildimize çok dikkat etmemiz gerekli. Nasıl koruruz peki kendimizi bu soğuklardan??

Öncelikle sabah evden çıkmadan yüzünüze nemlendiricinizi sürmeyi unutmayın. Akşam eve dönüp makyajınızı temizledikten sonrada aynı işlemi tekrar edin muhakkak. Sırf kuru cilde sahip olanlar için geçerli değil bu kural. Bu soğuk havalar kuru cilt yağlı cilt dinlemez fena yıpratır yüzünüzü. Tek dikkat etmeniz gereken şey cilt tipinize uygun bir nemlendirici kullanmak.

Öbür dikkat etmeniz gereken yer elleriniz. Ben bugün aceleyle çıktım diye eldiven almayı unuttum yanıma ve binaya girdiğimde çanta taşıyan elim morarmıştı. Bu yüzden çantanızda muhakkak el kremi bulundurun.

Ve son olarak dudaklar. Ah nedir dudaklarımızın çektiği bu soğuk havalarda. Ben zaten sürekli dudaklarını kemiren bir insan olarak hep çatlak dudaklara sahip olmuşumdur ama bu soğuklarda iş çığrından çıkıyo. Bu konudada kurtarıcımız lip balm lar. Ruj ya da lip gloss da kullanabilirsiniz tabi ama formülüne dikkat etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Çünkü bir çoğunun formülü dudaklarınızı kurutabilir. Bu yüzden nemlendirici etkisi olan ürünleri tercih edin derim.

İşte bu 3 ürünü kullanarak kışın soğuk rüzgarlarına karşı daha dayanıklı olabilirsiniz.

Mucxxx

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More