14 Aralık 2009

Day 5 - Smashbox LashDNA



 

Smashboxdan LashDNA i deniyoruz bugun. Icinde proteinler ve aminoasitler barindirdigi icin kirpikleri guclendirerek kivrik ve uzun kirpikler elde etmemizi sagliyormus. Fircasina dikaktli bakarsaniz DNA nin cift sarmal yapisini gorebilirsiniz. Iste fircanin sekli aynen DNA. Ayrica ne kadar kucuk olursa olsun kirpikleri ayirdigini da iddia ediyorlar. Fiyati 19$


 
 Gene begenmedim diye baslayacagim, sevimsiz olacak neyse.
Olumsuz yonlerinden baslayalim. Bir kere fircasi kisa ama asiri tombik. Kirpik dibine bulastirmamak ancak kirpik uclarina mascara surersen mumkun. Fircanin ustunde cok fazla boya kaliyor normalde adetim degildir, bu sefer kagit havluya sildim firrcayi oyle surdum. Oyle super bir ayrik cilgin hava goremedim kirpiklerde.
Olumlu yanlarindaysa kirpikleri dolgunlastirdigini soyleyebilirim. Rengi gayet siyah. Topaklanma, dokulme yapmiyor. Kirpikleri kaskati yapmak gibi bir sorunu yok.
Genel yorumum ise bir kac kere daha sans vermek yonunde.


not:  Stila runway look paletini kullandim. Swatchlar icin just-makeup yazmisti, oraya tik.

1 yorum:

ha gayret kaldı 5 tane :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More