14 Aralık 2009

Lush Yılbaşı Koleksyonu

Selaaaamm
Ya nedir bu yılbaşı sezonunda kredi kartlarımızın çektiği çile. Her markanın bi yılbaşı koleksyonu olmak zorundamı ya.. Eveett Lush tan da bir yılbaşı darbesi almış bulunuyorum maalesef. Napim dayanamıyorum o bubble bar lara ballistic lere. Aşşağıda koleksyondan birkaç örnek bulabilirsiniz.




Bu duş jeli koleksyonun yıldızı bence. Her yılbaşında sınırlı sayıda üretiyorlar bu duş jelini ve bu sene kaçırmadım. :)
Ürün Adı: Snow Fairy Duş Jeli
Fiyat: 13,75 TL (100 gr)
27,50 TL (250 gr)
42,50 TL (500 gr)


Yukarda gördüğünüz sevimli yaratık bu koleksyonun tek masaj barı.
Ürün Adı: Sexy Boy Massage Bar
Fiyat: 19,75 TL

Bu koleksyonda çeşit çeşit banyo balistikleri bulunmakta. Fiyatları 7 TL-11,75 TL arasında değişmekte. Yukarda resmini gördüğünüz balistik sadece aralarından bir örnek.

Ürün Adı: Jingle Spells Ballistic
Fiyat: 11 TL



Veee koleksyondaki ikinci favorim. :) Yukarda gördüğünüz yenilesi şey bu koleksyondaki bubble bar lardan sadece bir örnek. Bubble barların fiyatları 8,50 TL-12,75 TL arasında değişiyor.
Ürün Adı: Christmas Eve Bubble Bar
Fiyat: 9,75 TL


Son olarak bu koleksyona bakmanızı gerektiren ürünlerden bahsedelim. Biliyorsunuz genel yılbaşı telaşını. Kime ne alsam, ne kadara alsam falan filan. Bu seneki yılbaşı koleksyonundaki hesiye set lerini çok beyendim Lush ın. Çeşit çeşit set var. Fiyatlar 18,75 TL-245 TL arasında değişiyor. Yani her bütçeye göre bir set bulmanız mümkün. Yukardaki sete gözümü diktim ben. Şu sıralar köpük banyolarına takık vaziyetteyimde. :)

Ürün Adı: Bathtime Favourites
Fiyat: 94,50 TL


Koleksyona Lush ın internet sitesinden bakabilirsiniz.

Koleksyondan benim tercih ettiklerimin tesimlerini çekip koyucam yakında siteye. Henüz review yapabileceğimi zannetmiyorum sağlık sorunlarından dolayı. Detaya hiç girmicem iğrençleşmeye lüzum yok diyerekten :D İyileştikten sonra oda olur inşallah diyor hepinizi öpüyorum...

8 yorum:

handesi bu balistikler benim favorim. cok sevimliler.
birde lushdan bir sac maskesi aldim. kotu kokuyor ama cok guzel bisi boyle en damaged saclar icin adini cikartamadim simdi. gerci senin ihtiyacin yok ama benim saclarim daha yeni yeni kendine geliyor.

sanırım snow fairy'i almazsam gözüm açık gidicem o_O

lush a bir girdim mi zaten 100 lira kesin kalıyor yaa. yok böyle bişey brosürü bile günlerce kokuyor evde :)
snow fairy dışında yummy yummy yummy i de tavsiye ederinz!

aynen öyle o yüzden kaderden kaçılmaz deyip uzatıyoruz kredi kartlarını :/

handesi bu arada söz ettiğin maske HAIR DOCTOR olabilirmi acep

yok canim. simdi baktim sitesinden ismi h'suan wen hua hair treatment diye geciyor. mega moisture fln oyle bisi.

tipine bakmak lazım burda isimleri farklı olabiliyo :/

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More