28 Aralık 2009

NARS 9947 ve 9949 Day and Night Paletleri


Uzun ugraslar sonucu paletlerim sonunda elime gecti.
Amerikada yasiyorsaniz ve NARS'in websitesinden alisveris yapacaksaniz bir kac uyarim olacak. NARS paketleri imzali teslim ile gonderiyor (Fedex ile calisiyorlar). Ve super akilli Fedex ise teslimati sadece is saatleri arasinda yapiyor. Iki kere gelmis Fedexci abimiz ben evde olmadigim icin kapiya kagit birakmis. Musteri hizmetlerini aradim, dedim 'bu nasil istir hem imza istiyorum diyorsun hem de is saatlerinde teslim edicem diyorsun. Ben ne yapayim, gidip patronumdan izin mi alayim" Bak gene sinirleniyorum. Neyse dediler ki gidip depolarindan alabilirsiniz. Eh dedim hadi gideriz aliriz. Aradim sordum. Saat kaca kadar aciksiniz. Dediler aksam 5. Neyse yoldayim gidiyorum. Ama bir trafik korkunc saatte 5 mil hizla ilerliyoruz. Oyle boyle sonunda vardim depoya saat 5e ceyrek var. Kapi duvar, cumartesi ya kimse gelmez diye kapatmislar gitmisler. Aradim musteri hizmetlerini estim gurledim. Case falan actilar. Arti pazar pazartesi kapalilarmis. Sali gunu gelir diye bekliyorum. Hic ses yok, carsamba oldu aradim sordum gene bi numara yok ahal depoda bekliyor. Bu esnada bende sabahtan aksama isyerindeyim. Sonunda persembe - ki burada christmas eve bir nevi arife gunu- tracking numberdan benim evime yakin olan depoya gonderdiklerini gordum. Gene musteri hizmetleri ile uzun konusmalar sonrasinda yakindaki fedexten alabilecegimi soylediler. Neyse persembe gittim aldim da sonunda paletlerime kavustum.
Ozetle, gunduzleri evde oturmuyorsaniz ya bastan bir ofise yonlendirin paketinizi ya da NARS a imzasiz gondermelerini soyleyin. Ben akillandim bir daha ki sefere imzasiz teslimat yapmalarini ozel olarak belirtecegim.

Paletlere gelirsek eger... 9947 NARSin artist palet dedikleri serinin icinden. Sinirli sayida oldugunu soyluyor websitesi. Fiyati 50$. Ben %22 indirim kuponuyla aldim.

Ozellike Night Flighti denemek istiyorum bu palette. Ilk uclu ise bana guzel is makyaji yaparmis gibi geliyor. 


Bu yukaridaki de Day and Night paletin swatchlari. Daha detayli bilgi icin just-makeupdan pumpkin burada yazmisti.

3 yorum:

zor olmuş güzel olmuş içine sine sine kullan inş:)
underworl ve sugarlandı çooook sevdim

renkler guzelmis iyi gunlerde kullan
sevgilerimle

@esraca tesekkur ederim. ozellikle underworld cok guzel bir renk

@serrose cok sagol :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More