16 Aralık 2009

Day 6 - Laura Mercier Thickening And Building Mascara


 
 
Laura Mercier oldukca sevdigim markalardan biri. Ozellikle tinted moisturizerindan cok memnunum. Bu mascara da beni yaniltmadi. Sephoranin dedigine gore vitamin A, E and C barindiriyormus.Fiyati 20$



 
Iste bu demek istiyorum. Cok basarili, cok begendim. MUFE Smokey Lashimdan vazgecip bunu kullanmaya baslayabilirim. Kirpiklerimi yapistirmadi. Dolgunlastirdi, kivrik gosterdi ve daha bir suru sey. Sevdim. Tavsiye ederim. Opuldunuz.


p.s. yaklasik 15 dakika once bir okul donemini daha geride birakmis bulunuyorum. Orman ne guzel ne guzel :)

3 yorum:

Yani bayildim desem abartmamis olurum, nekadari süper gözüküyor! Bak simdide yeniden bir arayis icine gececegim: laura mercier almanyada satilmiyor duymadim hic ama yurtdisindan nerden ismarlayabilirim aceba?? Iyikide paypal´im var cok lazim oluyor ; )

canim ben bir arastirayim. almanya ya gonderen bir site elbet bulunur.
ama cok guzel dimi
:)

evet evet güzelmiş bu
aslansın handesi :D son 4 tane daha :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More