8 Aralık 2009

Stila depo indirimi - haul


Stila depo indiriminden aldiklarim ...


6 adet smudge pot. Ikisi Barbie loves Stila koleksiyonundan
1 mascara



Soldan baslarsak:
Stila palet, 6 far, 1 allik
Barbie koleksiyonundan palet
Smokey eye paleti
Charmed paleti


4 lipglaze
5 lipglaze stick - Bunlar harika, yorumlar en kisa surede burada
Bir lipgloss collection - 4 tane var icinde inanilmaz isiltili
Bir lipglaze collection - Normal lipglazelere oranlara daha kucuk 6 tane




SPF 30 tinted moisturizer
Kajal eyeliner pearl - hainler bir tek beyaz koymuslar oysa ne hayallerim vardi, her renginden alirim diyordum
illuminating finishing powder - gold




14 adet firca.

Az once oturdum usenmedim hesapladim. Eger ben bunlari stila websitesinden almaya kalksaydim tam tamina 995$ para odeyecekmisim. Amaaa ben bunlari yaklasik %75-76 indirimle aldim.

Deponun bulundugu yer benim yasadigim sehirden yaklasik 40 mil uzakta. Indirim ilaninda ise kapilari sabah 8 de acacaklarini soyluyorlardi. Usenmedim sabah 5 de kalktim. Evden cikip oraya gidip arabayi parketmem vs. bir bucuk saatimi aldi. Sabah 6.30'da elimde cayim ve kalin giyisilerimle siradaydim. Onumde ise yaklasik 40 kisi vardi. Daha erken gelenler sandalye battaniye vs. getirmisler. Hava oldukca soguktu. Ama ortam cok egelenceliydi. Herkes makyaj muhabbeti yapip gecen seneki indirimden aldiklarini sayiyordu.



Saatler ilerledikte kalabalikda artmaya basladi. Saat 8 e yaklastiginda ise ben siranin sonunu goremez oldum. Tahminen 500-600 kisi bekliyordu. Saat 7.50 gibi sira ilerlemeye basladi. Ben baya onlerde oldugum icin cok fazla beklemem gerekmedi. Saat tam 8 de icerideydim. Bir gorevli giriste herkese pembe plastik poset dagitiyordu. Alisveris sepeti olarak onlari kullandik.


Iceri girdikten sonra masalari kullanarak yol yapmislar.Kalabaligi takip ederek torbami doldurdum. En son, herseyi gordukten sonra alacak daha da birsey kalmayinca kasalarin oraya yoneldim. Kasanin orda da ayrica bir sira vardi. Bir dakika falan bekledikten sonra elimdeki torbayi kasiyerlere verdim. Ellerinde fiyat listeleri hesaplarini yaptilar. En son total rakami bir kagida yazip torbanin ustune zimbaladilar. Daha sonra odeme bolumune gectim. Kredi kartimi uzatip parami odedim ve cikisa yoneldim.

Sabah 5 te uyanarak baslayan yolculugum saat 8.30 da elimdeki stila torbasi ve yorgun ama mutlu ifademle son buldu. Gorevlilere "See you next time" diyerek arabama dogru yurudum.

Urban Decay'in merkezi Newport'ta, Benefit de bu civarlarda bir yerde bildigim kadariyla. Keske onlar da ayni sekilde satislar yapsalar da sabahlar olmasa :)

7 yorum:

aman allahım bunlar ne böyle handesiiii :D
hihihi amma sömürcanız :p
swatch ları bekliyoruz ciciiim en kısa sürede güle güle kullaaan

canim pek swatch gelmicek cunku bunlarin bir bolumu hediye :)

ahh harikaymış!
orada olup sizinle beklemek ve çuvalımı doldurmak isterdim ;)

sevgiler,
Irazca.

Irazca,

Gecen stila palet icin yazdigin yaziyi okuyunca aklima geldi. Sanirim ben 8$ odedim 8li palet icin. Ben getirirdim sana Turkiye'ye gelirken. Seneye kismet :)

Hande,
Çok naziksin canım çook saol, ben bir çaresini bulup aldım nasıl olsa :)

Sen de güle güle kullan cicilerini, sevgiler..

masal tadında okudum valla :)

:) o kadar fazla indirimi gormek de ayni masal gibi:))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More