19 Aralık 2009

Hard Candy Goz Kalemleri


 

Hard Candy den daha once bahsetmistim. Uygun fiyatlari ve canli renkleriyle en sevdigim drugstore markasi. Fakat yukarida gorugunuz goz kalemlerinden ise cok memnun kaldigimi soyleyemeyecegim.
Renklerini begendigim icin denemeden almistim. Bu kalemlerin tek sorunu yumusak degiller. Gozkapaginda belki kullanilabilir ama waterline da kullanmak aci verici olabilir. Ancak soyle de bir durum var ki bu kalemler 6$. Diger markalara gore oldukca ucuz. Beklentilerinizi cok yuksek tutmazsaniz bunlari sevme sansiniz oldukca yuksek.

3 yorum:

:/ kuru görünüyolar birazcıkk
göz altında kullan cicim :D
her şeyin bi çözümü var :p

valla handesi denemedim bile kullanmayi. isyerinden baska bir yere gittigim mi var... bunlarida ise giderken kullanmak icin bir suru renkle karistirmak gerek ben sabah 15 dk daha uyusam diye bakiyorum. ama bir sans daha verecegim.

olsun şekerim dursun bi kenarda :)
bende okulda her gün aynı makyajı yapmaktan bi hal oldum
artık koca bi fırçayla yapıyorum zaten tam badana boya :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More