16 Aralık 2009

Dünya Küçük...

Selamlar
Geçenlerde butik Hesionka dan bir şeyler almıştım. Hesi'ye mail attım havale bilgileri için. Sonra detaylardan aynı mekanda bulunduğumuz anlaşıldı. Kendisini dahilisinden aradıktan sonra odasına gittim fln.. Tabi öğleden önce olmasındanda kaynaklı olarak aklını karıştırdım biraz. :D
Bir 'aaaaa....' lar yağmuru yaşadık. ^^
Hesi: 'aaaa... sendemi burdaydın'
Ben: 'aaaa... öbür handedemi bir şeyler almış'
Hesi: 'aaaa... sen hangi handesin. aaaa o blog u beraber mi yazıyosunuz' şeklinde bi aaa lar zinciri oldu :D

Hoş bir tesadüftü. Paylaşmak istedim ^^ Butik Hesionka haul coming soon. ^^

www.butikhesionka.blogspot.com

2 yorum:

yani handesi iletisimsizlik had safhada :)
ben merveye bere aldim. isvece gidiyor ya usumesin diye. sen neler aldin :)

hihihi kolye taç ve bere tabikideeee
bizde konuşmuştuk sana zannettim dedim konuşun en olmadı ben alırım direk elden görüşücez zaten diye :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More