19 Aralık 2009

Style Black-Young Punk Look


Selamlar tekrardan
MAC'in Style Black koleksyonunda Young Punk'ı kullanarak yaptığım görüntüyü paylaşmak istedim sizinle. Böylece gözde nasıl durduğu konusunda bi fikriniz olabilir. Bu arada şunu belirtmem lazım. Bu farların simleri anormal dökülüyo. Uygularken göz altınızı bi peçeteyle falan kapatmanızı öneririm. Islak ve kuru kullanım arasında bi görüntü farkı olmuyo. Bu yüzden ıslak kullanarak simlerin dökülmesini azaltabilirsiniz ayrıca. Ayrıca simleri fırçadan çıkarma işlemide oldukça zahmetli. Kol kası gerektiriyo bu işlem. :D

  • Öncelikle gözüme Urban Decay Primer Potion sürdüm.
  • Sonra crease ime MAC ten Tete-A-Tint uyguladım. Bu hem renk geçişini yumuşatıyo hemde blending i kolaylaştırıyo.
  • Daha sonra göz kapağıma NYX Jumbo Pencil lardan Black Bean i sürdüm. Çok az sürmeniz yeterli. Daha sonra bir fırçayla bütün göz kapağınıza dağıtabilirsiniz. Ardından bir blending brush sayesinde Tete-A-Tint ile birbirine karıştırdım. Bu da daha sert hatlardan kurtulmamızı sağlıyo.
  • Ardından MAC Style Black koleksyonundan Young Punk ı Black Bean in üstüne sürdüm ve blending brush la tekrar yumuşattım.
İşte bu kadar basiiit :D
Umarım yardımcı olmuştur. ^^

3 yorum:

oh yeah handesi rocks and rolls

vayyyy çok güssel olmuşşş ;)

hehe sevindim beyendiğinize ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More