27 Aralık 2009

MAC Warm and Cosy


 
  • Comfort Golden bronze (Limited Edition)
  • By Candlelight Golden pink (Limited Edition)

    Bu koleksiyonda iki tane MSF var. Comfortu denemedim insallah cok turuncu durmaz. Candlelight ise Porcelain Pinkten sikilmis olan bana iyi bir alternatif olabilir gibi geliyor.

 
  • Chamomile Creamy pale yellow (Satin) (Limited Edition)
  • Modelette Mid-tone warm camel (Satin) (Limited Edition) (Repromote)
  • Milled Cider Dark warm brown (Satin) (Limited Edition)
  • Embark Intense reddish brown (Matte) (Permanent)

Farlara gelirsek eger, en begendigim Camomile oldu. Cok guzel bir highlight rengi. Modelette ve Mulled Cider ortalama renkler. Embark ise resimde kotu durmasina ragmen hafif kirmizi tonlu bir kahve.





  • Cuddle Frosted light golden yellow (Limited Edition)
  • Nurture Frosted pale neutral pink beige (Limited Edition)
  • Warm & Cozy Frosted burnt amber with red and gold pearlized pigments (Limited Edition)
  • Relaxed Frosted dark chocolate brown (Limited Edition)

En cok shadestickleri begendim bu koleksiyonda. Ozellikle baz olarak cok hos durabilirler. Paint Potlarda guzel ama kalem gibi olan urunleri daha cok seviyorum.Onumuzdeki gunlerde bunlari sik sik kullanacakmisim gibi bir his var icimde :)



  • 2N Creamy neutral yellow pink (Cream) (Limited Edition) (Repromote)
  • Feeling Dreamy Pale neutral pink with pink pearl (Frost) (Limited Edition)
  • Light That Fire! Mid-tone burnt coral with pearl (Frost) (Limited Edition)
  • 3N Neutral brown with gold and pink pearl (Frost) (Limited Edition) (Repromote)
Lipglasslarda ise en cok Light That Fire hosuma gitti. 2N in icinde pariltilar var hos duruyor.



 
  • Siss Muted golden beige (Satin) (Permanent)
  • Warm Me Up Creamy mid-tone neutral pink (Amplified) (Limited Edition)
  • Spiced Tea Warm bronzed brown (Glaze) (Limited Edition)

    Bu Siss i bildigin sevmedim. Benim gibi beyaz bir insanda uzerine herhangi bir gloss surmeden de guzel duracagini dusunmuyorum ancak koleksiyonun yuzde seksenini almisim, butunluk bozulmasin diye aliverdim. Warm Me Up simdiden gonlumde taht kurdu bile. Hatta hasta olmama aldiris etmeden surdum bile :) Spiced Tea ise sevdigim tonlardan bir tanesi bakalim gorelim. Baroque Boudoirdan d'noveau ile kullanirsam cok hos dururmus gibi bir his var icimde.
 Genel olarak bu koleksiyon bence ortalamanin ustunde ama azicik ustunde. Eh gittin aldin derseniz de bulunsun derim.Ayrica benim gibi ise giderken cilgin renkler kullanamayan biri icin bu renkler gayet kullanisli. Birde su yaptigim makyajlari dogru duzgun fotograflayabilme sorununu cozersem ilerleyen gunlerde bol bol ornekler paylasacagim.

2 yorum:

MAC dazzleglass vanilla aromasiyla harika :)
merve

@merve - canim u koleksiyonda dazzleglass yok. ama bende cok begeniyorum dazzleglasslari :) super isiltili ve dedigin gibi cok guzel kokuyorlar

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More