17 Aralık 2009

Urban Decay - Book of Shadows II


 

 
  AC/DC - Ecstasy - Gunmetal - Perversion


Sphynx - Mushroom - Sellout - Nylon

 
YDK - Midnight Cowboy Rides Again - Twice Baked - Half Baked

 
Misdemeanor - Homegrown - Flipside - Jinx

Turkiye hazirliklari yapmaya basladim coktan. Gecenlerde hediyeleri ve getireceklerimi toplarken bu blogun diger iki sahibi hande ve ecenin book of shadowslarini gordum. Tabi onlari gorunce "aaa nerde benimki yahuu" deyip zamaninda kendime de aldigimi hatirladim. Hani birde boyle ufak tefek birsey olsa hadi unut. Neyse o gunden beri ortada tutuyorum.
Bu palete sozum yok UD zaten kalbimizde yerini etmis bir marka. Icinden arti iki kucuk 24/7 -zero ve bourbon- arti primer potion cikiyor. Tek olumsuz yani bildigin agir. O farlarin oldugu cekmeceli kismi acmak cok pratik degil. Hatta cabalarken Gunmetal i cizdim tirnagimla yukaridaki resimde gorunuyor.


Bu asagidaki ise bu paletin 3. sirasini kullanarak yaptigim bir makyaj.
 

Goz pinarinda ve kas altinda Sellout
Goz kapagimin ilk 1/3 luk kisminda Midnight Cowboy Rides Again
Ikinci 1/3luk kisimda YDK
Ucuncu 1/3luk kisimda ise Twice Baked
Crease de ise Baked
Goz kalemi MAC feline
Ayrica goz altima da UD 24/7 Eldorado var ama kirpiklerden gozukmuyor.
Mascara ise Laura Mercier Thickening Mascara
Kaslarim icin de MAC Espresso

1 yorum:

aaaaaa bende istiyorummmm book of shadows umuuu

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More