10 Aralık 2009

Day 2 - Urban Decay Skyscraper Multi-Benefit Mascara


 
 
Bilmiyorum siz ne dusunuyorsunuz ama ben bu plastik uclu fircalari cok begenmiyorum. Kullanmiyor muyum derseniz var gene 3-5 tane ama elim hic gitmiyor onlara.
Urban Decay'in bu mascarasi da plastik uclu, hem dolgunlastiran, hem uzatan, kirpikleri ayiran ve topaklanma yapmayan bir mascaraymis. Fiyati 22$.

Buyrun oncesine bakalim.


 
Sahsen buna kirpiklerimi ayirmis diyemiyorum. Tamam cok cok yapisik degiller ama tane tane de durmuyorlar. Dolgunluk verdigi dogru, uzun da gosteriyor. cok sukur topaklanmamis da. Uyuz bir yorum oldu ama eh iste bir mascara benim icin. UD nin Big Fatty si varken gidip almam bunu. Ama dedim ben plastik firca sevmiyorum diye (CoverGirl lash blast ististadir).
Birde eyeliner i gormezden gelin. Sabahin korunde ise giderken olur o kadar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More