10 Aralık 2009

Sonia Kashuk Starry Eyes Palet

Californianin guneyi yilin 8-9 ayi gayet sicak oldugu icin buralarda evlere oyle kalorifer falan koymazlar. Ama Aralik geldimi disarida hava neredeyse sifira yaklasir. Yilin diger aylarinda istedigi kadar sicak olsun, ev soguk, buz gibi. Arnold bile yorganin altinda uyuyor. Oyle usuyoruz. Tabii ben ogrenci usulu apartment complex dedikleri bir yerde yasiyorum, mustakil ev falan degil. Bina desen o da yeni degil, oldukca dandik. Gittim bir tane radyator aldim. Disaridan soguk hava girmesin diye termal perde bile aldim. Bir kac gun onceye kadar idare ediyorduk. Ama son bir kac gun geceleri eksiye dusmeye basladi. Ustumde 10 kat pijama gene de donuyorum, mumkunati yok. Dedim git hande sen target'e ordan kap bir isiticili battaniye. velhasil target e ugramisken e birde sonia kashuk standini ziyaret edeyim degil mi? Sozum odur ki asagida gordugunuz paleti havalar soguk diye aldim. Arti 3-5 tane firca da aldim. Sonra Just make-up da pumpkin yazmisti blending sponge, onu da aldim. Yazacagim hepsini yavas yavas.

Simdilik sadece palet. enjoy :)


 
 
 

Herhalde bu palet hakkindaki en guzel sey isil isil parildayan kutusu. Farlarin yapisi oldukca kremsi. Guzel pigmentli gibi de duruyorlar. Ayrica sparkly olanlari da cok begendim. Fiyati da 15$

5 yorum:

parıltılı olanlar çok güzeeel :D

bunlardan kesinlikle bnde istiorm:))

haha sen isyerinden bloglara girmeyi birakmalisin bence ahaha. yakalicak IT seni :)
bu arada alayim kizim sana o aldiklarimin yaninda bu hicbisi. arti sonia kashuk fircalari kesinlikle tavsiye ediyorum. boyle yumusak bisi olamaz. target.comdan girin bakin. kafayi yersin.

sen iste gülümmm :D

ahaha bebişim burda akşam oldu mesai çoktan bitti:))sen çalışmaya dwm cuma akşamına daha çok war:))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More