8 Aralık 2009

Tarte Alisverisim

Black Friday - Cyber Monday dolayisiyla gecenlerde Tarte %40 indirim kuponu yayinladi. Bende bundan faydalanip ne zamandir denemek istedigim cheek stainlerinden aldim.  Hatta FFDEC kodunu kullanarak sizde bu indirimden yararlanabilirsiniz. 13 Araliga kadar devam ediyor indirim.

Natural Cheek Stain True Love - Sheer Watermelon (30$)
Three Carat uclu cheek stain seti. Web sitesinde bu urunu aradim bulamadim. Sanirim kalmamis. (25$). Zaten limited edition holiday seti gibi birseydi. Ama kapaklari falan sahane. Minik kristaller yapistirmislar.
Ruj ve far ise hediye geldi. Ruj double ended lip gloss diye geciyor. Rengin ismi "westley&buttercup". Fiyati 19$. Toz fari ise websitelerinde bulamadim.





Bu resimde kapaklari acik neye benzediklerini gorebilirsiniz. Henuz denemeye firsatim olmadi. Is ve okulun yogunlugundan makyaj yapmaya vakit kalmiyor.





1 yorum:

güle güle kullan canım :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More