21 Aralık 2009

Day 9 - Tarte 4 Day Stay Lash Stain


 
 
Tarte 4 Day Lash Stain aslinda mascara degil. Kirpik boyasi diye turkceye cevirebiliriz zannediyorum. Demisler ki dort gun boyunca bu urun hem kirpiklerinizi besleyecek hem de yenilemeniz gerekmeyecek. Formulunde su, mineraller, provitamin B5 ve proflex teknolojisi kullanilmis. Ayrica dusta havuzda vs. akmayacagini iddia ediyorlar.
Ayni zamanda Sephora dogal urun damgasina da sahip. Ilerleyen gunlerde Sephora dogal makyaj urunlerinden bir iki tane daha tanitacagim sizlere.

 
 
 Bir kere bastan soyleyeyim ben bunu yuzume gozume bulastirdim. Uzaktan bakinca belli olmuyordu, ise de gec kalmamak icin oturup temizlemedim. Gozumde sadece bir gun durdu. Valla sevdim mi sevmedim mi karar veremiyorum. Fikir cok hosuma gidiyor. Bir kac deneme daha yapmak istedigim mascaralara bir yenisi daha eklendi.

Gozumde ise Sonia Kashuk Starry Eyes palet var. Simli tarafinin islak goruntusu cok hosuma gidiyor.

2 yorum:

selam bloğunuz çok güzel,hoşuma gitti sizi takip etmek oldukça eğlenceli olacak.

@aydilber - tesekkur ederiz. siz bole seyler soyleyince cok mutlu oluyoruz biz

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More