31 Aralık 2009

bir

Biliyorum burada makyaj, moda vs yazilari oluyor hep. Ancak bu blog benim istediklerimi yazabildigim bir yer. Yilin son gununde, gayet trashy bir sekilde boyle bir post yazmak istedim.

2009 benim icin hem iyi hem kotu bir yildi. Iyi basladi, kotu devam etti ama simdi bakinca iyi noktalandigini goruyorum. 2008 benim icin degisim yiliydi. Universiteyi bitirdim, amerikaya mastera geldim vs. 2009 ise taslarin daha cok yerine oturdugu bir donem oldu. Uzun senelerdir okuya okuya hep iyi bir kariyer icin cabaladim. Ama bu sene hic dusunmedigim bir alanda ilerleme sansi yakaladim. Is degil okul oldu benim icin, hergun yeni birsey ogrendim (hatta bugun bile). Bunun icin minnettarim. Bir yandan da 2009 agzima sicti. (simdi demeyin guzel guzel yaziyordun bir anda argo kullanmak niye) Cunku tam olarak bu oldu. Iyi birsey degil ama 2009 kimseye guvenilmeyecegini de ogretti. Ve aslinda ne kadar yanliz oldugumuzu. Herkesin kendi ufak cikarlarinin pesinde kostugunu. Insanlarin ne kadar cok yalan soyledigini. Ben boyle karamsar karamsar yazip icinizi karartmak istemem. Hayatimda tam bunlarla bogusurken, ve neden ben diye isyan edip anlamaya calisirken simdi calistigim isi buldum. Demem odur ki allah aldigini baska yerden geri veriyor (eheuhe boyle de bir cumle kurdum aferin bana).

Arti bunun ustune 2008 de bir 15 kilo vermistim. 2009 da 10 kilo ile tamamlandi. Ve cok aci bir gercek popomu kaldirip gyme gitmezsem o yaglar da gitmiyor. 2010da da bir 10-15 kilo vermek istiyorum. Keske fast food sevmeyen bir insan olsaydim. Evet 2010 beni anti fast foodcu yap. Bole hamburger fln igrenc gelsin.

Bugun oglen mudurumle yemege ciktigimizda ben heyecanli heyecanli turkiye planlarimi anlattim. Tam kalkarken annene ve babana seninle gurur duymalari gerektigini soyleyebilirsin dedi. Iste benim icin de yilin ozeti bu oldu.

Birde ben babama ve kendime tesekkur ediyorum. Bu blogda gordugunuz cicileri alabildigim icin.

Zaman ayirip burayi okudugunuz icinse size kocaman opuyorum. Iyi ki varsiniz.


Hande

3 yorum:

JM sayesinde blogunu keşfettim ve iyiki de keşfetmişim.Çok yakın bir arkadaşımı Amerika'ya master'a yolcu etmiştik.Sanki onu bulmuş gibi oldum niyeyse.Belki onun Amerika maceraları,sorunları yaşadıkları da çok benzer olduğundandır. Dilerim 2010 yılı herkesin hayallerini gerçekleştirir, unutulmaz güzellikte sürprizlerle dolu olur. Mutlu Seneler!!!

Tesekkur ederim Nilgun guzel dileklerin icin. Hersey gonlunce olsun

love u coneeeeeeem mucxx :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More