11 Aralık 2009

MAC Style Black Collection


Selamlar
Rötarlı Style Black review umla karşınızdayım tekrardan. Bu koleksyona bayıldığımı belirtmek istiyorum öncelikle. Koleksyonda ruj, parlatıcılar, farlar, eyeliner, bazlar, kalemler, fırça, maske, peeling ... ne ararsanız var yani. :)
Gönül ister hepsini birden alalım ama zaman zaman seçim yapmak gerekiyor tabi :D
Ben bu koleksyondan 2 far, fırça ve eyeliner aldım.



Öncelikle farlarla başlayalım. 4 çeşit far vardı koleksyonda ama ben 2 sini seçtim. Farlar mineralized. Yukarda resimlerini gördüğünüz farlardan pembe parıltılı olan Young Punk ve altın parıltılı olan Gilt By Association. Pembeye zaafım olsada altın parıltılıyı daha çok beyendim. İlerleyen günlerde gözde nasıl durduklarını gösteren post larım olacak.


Bu fırçayı ilk gördüğümdeki tepkim 'Aman tanrıııımmmmmmm...Fırçaaa!!!!' olmuştu. :)
Sınırlı üretim fırçalara dayanamıyorum hepsinden edinmek istiyorum. İçimde küçük bi fırça canavarı var. Bu fırçanın numarası #214. Bu fırçayı çooook sevdim. Özellikle koyu renk farlar sürerken kullanıyorum. Koyu renkler sorun çıkartabiliyor zaman zaman bildiğiniz gibi ama bu fırça rengi çok daha iyi kontrol etmenizi sağlıyor.




Ve son olarak gelelim eyeliner a. Eyeliner özürlü bir insan olduğumdan ötürü yorum yapma zahmetinde bulunmicam bile ama kontrolu kolay olan bi eyeliner olduğunu duydum. Evet itiraf ediyorum aldım ve daha bir kere bile kullanmadım. Bu eyeliner artık permanent line da olduğu için istediğiniz zaman alabilirsiniz.

İlerleyen post larda görüşmek üzere...


2 yorum:

sonunda handesi is back :)

hehehe esas kim post atmış sen ona bakkk :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More