12 Aralık 2009

Day 4 - Benefit BADgal Lash Mascara



Benefit'in bu mascarasi kirpiklere takma kirpik etkisi veriyormus. Dolgun ve olgun -haha- kirpikler elde edebilirmisiz. Birde demisler oversized fircasi. Dogruya dogru firca gercekten kocaman. Fiyati 19$. yorumlar asagida.
 
 
Bu gune kadar denedigim 4 mascara icerisinde kirpiklerimi en cok istedigim gibi yapan bu oldu. Ayrik, kivrik olgun ve dolgun yapti kirpiklerimi fakat o firca bir felaket. Yani bir rimel fircasasi insanin gozunden buyuk olur mu ya? Resmen korktum surerken, ben bunu kesin her tarafa bulastiririm diye. Ki hakli da ciktim, resmin buyuk haline bakinca kirpik dipleri boyanmis. Bir de internetteki yorumlar hep dokulme yapiyor falan demisler. Ben sahsen oyle bir sey gormedim, sabahtan aksama gozumdeydi. Fircasiyla dogru duzgun surmeyi basarabilecek babayigitler icin 10 numara mascara. luv (L)

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More