13 Aralık 2009

MAC Dsquared Collection


Selamlaaar
Bugün MAC'in Dsquared koleksyonuyla karşınızdayım :p
Bu koleksyonda rujlar, tinted lip conditionerlar, duo pudralar, göz kalemleri, paintstickler ve tabikide fırçaaa var. :D
Bu koleksyondaki rujlara gözümü dikmiştim ama kaçırdım. Neyse sağlık olsun. Ruja doyduğum bir dönemdeyim zaten. :D Alt tarafta aldıklarım ve bu ürünler hakkındaki yorumlarımı bulabilirsiniz.

Yukarda resmini gördüğünüz ürün sculpt and shape powder duo lardan Bone Beige/Emphasize. Ya ben bu üründen çoook umutluydum. Bi sürü hayaller kurmuştum aradığımı buldum diyerekten ama hayallerimin hepsi suya düştü. :( Bu ürün gördüğünüz gibi 2 renkten oluşuyor. Açık renk highlight için ve koyu renk ise contour için. Ama söylediğim gibi hayallerimin yıkıldı kullandıktan sonra. Renkleri çok iyi yansıtmıyo bence. Yani sürdümmü sürmedimmi belli olmuyo. Contour kısmı 2-3 kere sürünce daha belirgin ama highlight kısmı beş para etmez. Ya bilmiyorum benmi beceremedim kullanmayı diye düşünüyorum ama pudra sonuçta nesini becericem.. Aslında yüzeyleri pek pudra gibi değil daha ipeksi bi dokusu var ve renkleri yansıtmama sebebinin bu olduğunu düşünmekteyim. Lütfen kullananlarınız varsa paylaşsın fikirlerini. Bu ürün böyle olmamalııııı diyerek ağlama faslına son veriyor diğer ürüne geçiyorum. :)





İşte yeni favorim. Yukarda resmini ve swatch unu gördüğünüz ürün tinted lip conditioner lardan Fuschia Fix. Bu ürün bildiğiniz conditioner lar gibi yapış yapış ya da ağır formüllü değil. Sürün ve orda olduğunu unutun. Öyle bir ürün işte. :D Ben fondotenimi sürdükten sonra kullanıyorum bunu. Hani bilirsiniz fondoten ve pudra yüzünden bembeyaz olur ya dudaklarınız. Bunu kullanıyorum o beyaz dudaklardan kurtulmak için. Ayrıca tadıda çok güzell. :p



Fırçaaaaaaaaaa. :) Fırça numarası #165 olup kendisi contour fırçasıdır. Highlight içinde kullanabilirsiniz tabi. :D Ayrıca sınırlı üretim.

Umarım bu yorumlar faydalı oluyolardır ayrıca şu powder duo konusundaki feedbacklerinizi bekliyorum.

3 yorum:

handesi simdi cok ilginc birseyle karsi karsiyayiz bende o scult powder ve 165 den vazgecemez durumdayim
cok dogal contour ve highlight veriyorlar.

şaka gibi ya benimkimi bozuk acabaa :D
neyse gel ve enlighten me

simdi highlight kismi icin soylediklerine bir nebze katiliyorum. cok cok daha basarili highlightlar var ama o contour u bnm cilt rengime uydu herhalde. birde ben sheer insaniyim biliyorsun ole az renk verici seyler hosuma gidiyor.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More