30 Aralık 2009

MAC Warm and Cosy Makyaj Ornegi



Gecen yazimda bahsettigim Warm and Cosy farlarini kullanarak yaptim bunu. Simdi adim adim nasil yaptigimi da anlatacagim.
  • Urban Decay Primer Potion-Sin kullandim baz olarak.
  • MAC Shadesticklerden Nurture i goz kapagimin uzerine surup, parmagimla dagittim.
  • Herhangi bir far fircasi kullanarak(ben stila #7 kullandim) MAC Chamomile i tum gozkapagima surdum.
  • Ayni fircanin diger tarafi ile MAC Modelette'i goz kapagimin 2/3luk dis kismina surdum.
  • Fircami temizledikten sonra (ben avucuma suruyorum renkler cok farkli degilse) MAC Muled Cider'i goz kapagimin en dista kalan ucte birlik bolumune yedirdim.Bu noktada cok duzgun olmasada olur.
  • Daha sonra MAC 222 fircasi ile MAC Muled Cider i crease dedigimiz bolume surdum.
  • Ayni fircaya MAC Modelette i alip Muled Cideri yumusattim.
  • Ince uclu bir firca alip (Sonia Kashuk precision eyeliner brush) MAC Embark i goz altima uyguladim. 
  • Daha sonra L'oreal hip serisindeki Gold Charge adli kalemi gozumun icine cektim.
  • Kasimin altina MAC Brule kullandim.
  • Mascara olarak da Armani Eyes to Kill surdum.
  • Kaslarimi ise MAC 266 ve MAC Espresso kullanarak doldurdum.
Umarim yardimci olmustur. Sorulariniz olursa yorum yazmaktan cekinmeyin. Yazi ile anlatmasi kolay olmuyor.

3 yorum:

Ben böyle güzel kirpik görmedim.. Her makyajinda en cok kirpiklerin dikkatimi cekiyor.. Ma$allah diyimde nazar degmesin :) Makyajin cok güzel olmu$ ayrica kullandigin ürünlerde birer harika..

cok tesekkur ederim ama marifet mascarada :)

sanırım gerçekten marifet maskarada
bu kadar senelik arkadaşımsın böyle kirpiklerin olduğunu bu blog a başlamadan önce farketmemiştim :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More