2 Aralık 2009

Golden Rose- Stick Concealer


Selamlar
Türkiye'de son birkaç senedir çok ön plana çıkan bir markaya değinmek istedim biraz. Golden Rose drug-store markalarından biraz daha pahalı olmasına rağmen koleksyonunu halen geliştirmeye çalışıyor. Bugün size stick concealer'ının yorumunu yapmak istedim. Bir süredir kullanıyorum bu ürünü daha iyi bi yorum verebilmek için. Kapatıcı özelliği fena değil. Oldukça kremsi bi yapıya sahip. Fakat çok kalıcı değil maalesef. Eğer sizde benim gibiyseniz, yani makyajınızı sabahtan yapıp bir daha dokunmuyorsanız pek öneremeyeceğim bu ürünü. En azından dışarı çıkarken yanınıza almanız gerekebilir. Kullanımı stick olduğundan dolayı oldukça kolay. Fırçayla falan uğraşmanıza gerek kalmıyor. 10 üzerinden 5 veriyorum bu ürüne. Umarım bu yorum yardımcı olur sizlere.
Sevgiler
hnd

2 yorum:

ahh handesi carefourda merdiven alti golden rose :)

hehehe aynen öyle :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More