2 Aralık 2009

Değişik Mavi :)




Selamlar
Geçenlerde Hande Body Shop'un Rose Flower Eyes farlarını kullanarak bir şeyler yapmamı istemişti. Hatırlarsanız bu farlardan Sunshine Gold ve Mint Green vardı bende. Bende birazcık bir şeyler ilave ederek değişik bir renk elde ettim. Aşşağıda adım adım neler kullandığımı bulabilirsiniz.
-Öncelikle Urban Decay Primar Potion kullandım.
-Daha sonra NYX'in jumbo pencil'larından Black Bean'i göz kapağımın üzerine bir şerit halinde sürüp istediğim şekli elde edene kadar fırçayla iyice yaydım. NYX'in jumbo pencil'ları oldukça yoğun ve kremsi bir yapıya sahip oldukları için sadece tek bir şerit bütün göz kapağınıza yetebiliyor.
-Sonra Body Shop'un Rose Flower Eyes farlarından Mint Green'i Black Bean'le yaratmış olduğum bazın üzerine sürdüm.
-Highlighter olarak yine aynı koleksyondan Sunshine Gold'u kullandım.
Gördüğünüz gibi siyah bir bazla kullanınca çok hoş bir renk elde ettim. Umarım sizinde hoşunuza gider.
Sevgiler
hnd

2 yorum:

bende alsam mi acaba su nyx jumbolardan? ne dersin gulum

kaçırma derim
istersen swatch larını koyarım var hepsi bende ve aşığım kendilerine :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More