17 Aralık 2009

LUSH Holiday Collection Haul

Selamlar tekrardaaann
İşte Lush holiday collection haul umla karşınızdayım. Genel olarak ürün isimleri ve fiyatlarını vericem. Genel review um şöyle: Hepsi harika kokuyoooo :) Benim gibi sizde şekerli kokuları seviyosanız bunlar tam sizlik demektir.


Ürün Adı: Snow Fairy Duş Jeli
Fiyat: 42,50 TL (500gr)
Rengi, kokusu bir harika. Ayrıca resimden pek belli olmuyor ama içinde simler var bide :D




Soldaki:
Ürün Adı: Christmas Eve Bubble Bar
Fiyat: 9,75 TL

Tipi kaymış bir bubble bar bu tabi :) Ama çoook güzel kokuyo

Sağdaki:
Ürün Adı: Cinders Ballistic
Fiyat: 8,50 TL

Bu ballistic de harika kokuyor. Ayrıca üzerindeki minik şeyler suda pıtır pıtır patlıyomuş patlamış mısır gibi. Öyle duydum bakıcaz :D



Ürün Adı: Mr. Butterball Ballistic
Fiyat: 8,50 TL

Ve son olarak bu kardan amcayı aldım...

www.lushturkey.com adresinden alabilirsiniz bu ürünleri.

hnd

2 yorum:

500 gr bir duş jelinin 42,50 olması normal mi sizce? İsterse cennet gibi koksun, ben bu Lush'ın olayının tırt olduguna inanıyorum nedense, o şekilsiz şeylere dünyanın parasını bayılmak bana saçma geliyor, ama baya müdavimleri var bunların.

evet genel olarak bakınca pahalı fiyatları ama şekillerinden ziyade tamamıyla bitkisel olmaları cezbediyo beni. Hayvanlar üzerinde test yapan kozmetik markalarını protesto ediyorum kendi çapımda ve zaten seçenekler oldukça azalıyo. Aslında amerikada bu tarz ürünleri satan ufak firmalar var ama türkiyede yok maalesef. Şu durumda Lush başımızın tacı oluyo :D Ve hesionka nında dediği gibi epic bi duş jeli bu. Limited edition olunca göz yumuyosun bu tarz pürüzlere..

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More