22 Aralık 2009

MAC-Style Black-Gilt by Association Look


Selamlar tekrardan
MAC in Style Black koleksyonundan Gilt by Association farını kullanarak yaptığım göz makyajını paylaşmak istedim sizinle. Adım adım neler kullandım ne yaptım onları bi anlatim.

  • Öncelikle Urban Decay Primar Potion sürdüm.
  • Daha sonra crease ime, gözümün iç kısmına ve alt kirpiklerimin iç tarafından dışa doğru altın rengi bir far uyguladım.
  • Sonra NYX Jumbo Pencil lardan Black Bean i göz kapağıma uygulayıp, iyice yedirip, creasimdeki altın rengiyle birbirine karıştırdım.
  • Black Bean in üzerine MAC in Style Black koleksyonundan Gilt by Association ı sürdüm ve tekrar creasimdeki altın rengiyle karıştırdım. Ayrıca yine alt kirpik diplerime dıştan içe doğru Gilt by Association uyguladım.
  • Eye liner olarak Urban Decay in göz kalemlerinden Honey i sürdüm.
  • Son olarak highlighterımı, maskarımı sürüp gözümün içine siyah kalem çekerek görüntüyü tamamladım.

Geçen gün yaptığım Young Punk look tada söylediğimi tekrar etmek istiyorum. Bu farların simleri çok dökülüyo bu yüzden ıslak kullanmayı tercih edin derim.
Umarım hoşunuza gitmiştir. ^^

2 yorum:

bebisim bu siyah looklarini cok begeniyorum. boyle devam

walla çok güzel olmuş tatlımmm:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More