11 Aralık 2009

Yenilesi Şemsiyeler




Şu yağmurlu havalarda içimi ancak böyle süslü ve kokoş şemsiyeler ısıtabilirdi. Uzun süre kendimi yansıtan bi şemsiye bulabilmek için gezmediğim yer kalmadı. İnternette şemsiye modellerine bakarken yabancı markaların şemsiyelerini de sırf meraktan araştırmak istedim ve bu gördüğüm şemsiyelere aşık oldum. Bir şemsiye bu kadar mı çekici bu kadar mı albenili olabilir:) Ben inanılmaz beğendim ya siz?=)) Bu arada bloğun bir diğer yazarı olarak sizinle tanıştığımıza çok sewindim:)
ilk 2 şemsiye Chantal Thomass, 3. şemsiye Jean Paul Gaultier
Guy de Jean'in beni eski Türk filmlerine götürdüğü bu nostaljik şemsiyelere de kesinlikle bittim:) Keşke benim olsalar ve şu yağmurlu günleri benim için keyifli kılabilseler. En azından dışarda uçarken şemsiyemin keyfini sürerim:)

5 yorum:

ilk postun hayırlı olsun ciciiiii :)

yurt capinda etkinliklerle kutlanmasini talep ediyorum bu postun. :)

şemsiyelere bayıldım.hangi markaya ait?

Cnm bu şemsiyeler Chantal Thomass, Jean Paul Gaultier ve Guy de Jean'e aitler. Türkiye'de henüz görmedim ama sen beğendiğine göre umarım bulup alma şansına sahip olursun:)) Bulursan bizi de haberdar etmeyi unutma bende bu şekerlerden birine sahip olmak istiyorum :)))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More