26 Aralık 2009

Armani Black Lace Palet


Armani'nin holiday koleksiyonlari kapsaminda cikardigi palet bu.
Uzerindekiler gercek swarowskiymis. Chaneller gibi bu da siyah kadife bir kese icersinde geliyor.


Ici iki katli. Ust katinda pudra kismi var altinda ise farlar. Yukarida gordugunuz aydinlatici kismi. Kiyip da swatchlayamadim ama magazada elime surdugum kadariyla isil isil oldugunu soyleyebilirim.


 
Farlar ise oldukca yumusak. Renk verisleri oldukca iyi. Yukarida gordugunuz resim gun isiginda cekildi. Herhangi bir baz ya da islak kullanim soz konusu degil. Resimde pek belli olmasada yesil olan yanarli donerli.  Digerleri de normal renkler.


Bu koleksiyondan kirmizi ruj da aldim. Ancak dudaklarim acayip kuru ve catlak oldugundan surup de gosteremiyorum.
 
Ayrica cok yakinda Armani Eyes to Kill mascarayi tanitacagim sizlere. Yasasin armani ruhu :)

4 yorum:

Yılbaşı geliyor, şu ruju bi görseydik :(

bugun yarin koyarim tanitimi :)))

hem Armani, hem swarowski, daha ne isterim ki :)..rujların yapısını merak ediyorum ben de

@nilgun - bugun eve gidince koyacagim bu rujun ve bir baska armani rujun swatchlarini. cook guzeller :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More